• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

تیراندازان عازم جام جهانی می‌شوند/ رستمیان و سبقت‌الهی در راه هند

  • 12 اسفند 1401 - 12:56
تیراندازان عازم جام جهانی می‌شوند/ رستمیان و سبقت‌الهی در راه هند

کبری غیاثی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص اعزام تیم ملی تیراندازی به جام جهانی هند اظهار کرد: به احتمال ۹۰ درصد تیم به این مسابقات اعزام می‌شود و کارهای لازم برای اعزام نیز انجام شده است. آن ۱۰ درصد هم مربوط به کارهای اداری و هزینه‌های بالا است. ما از این اعزام استقبال کرده‌ایم و رئیس فدراسیون نیز پیگیر است.
وی در ادامه در مورد تعداد نفرات اعزامی به جام جهانی هند گفت: تاجایی که من در مورد زنان اطلاع دارم ۵ نفر اعزام خواهند شد؛ ۲ تیرانداز تپانچه و ۳ تیرانداز تفنگ. البته اگر دقیق‌تر می‌خواهید بدانید از مدیر سازمان تیم‌های ملی باید بپرسید. خانم طالبی و آقای نصر نیز مربیان اعزامی در کنار این تیراندازان هستند. 
غیاثی در مورد مسابقات آینده و اردوهای تدارکاتی تیم ملی گفت: بعد از مسابقات هند تیراندازان استراحتی خواهند داشت و بعد از آن براساس رنکینگ اردوها تشکیل می‌شود. اردوی تدارکاتی خارجی در برنامه ما هست اما اکنون وضعیت دلار و یورو خوب نیست. مشکل پول است نه اینکه ما نخواهیم اعزام شوند.
نایب رئیس زنان فدراسیون تیراندازی گفت: غیر از بحث مالی برای اعزام، هزینه تمرین از قبیل فشنگ و ساچمه و مصارف تمرینی خیلی بالا است، سخت است و قیمت‌ها چندین برابر بالا رفته است. نظر ما، مربیان و کمیته فنی بر اعزام به اردوهای تدارکاتی است اما باید پول باشد. 
وی در خصوص حمایت کمیته ملی المپیک از هانیه رستمیان در خصوص اعزام به مسابقات به صورت انفرادی گفت: او همین جام جهانی هند را اعزام خواهد شد. رستمیان و سبقت‌الهی با انتخاب مربی تپانچه به هند اعزام خواهند شد. برای اعزام‌های سال آینده باید ببینیم چه خواهد شد. 
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=39367

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.