• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

تکمیل سامانه سخا جهت حمایت از بیماران نیازمند

  • 18 بهمن 1400 - 23:33
تکمیل سامانه سخا جهت حمایت از بیماران نیازمند

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب سلیمانی با بیان اینکه سامانه ارائه خدمات اجتماعی به مددجویان مراجعه کننده به جمعیت هلال‌احمر که از آن تحت عنوان سخا یاد می‌شود در تمامی شعبه‌های جمعیت هلال‌احمر راه اندازی شد، گفت: پیش از این مددکاران جمعیت هلال احمر در سطوح ستادی و استانی آماده خدمت‌رسانی به مددجویان بودند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با بیان اینکه سامانه هوشمند سخا امکان گزارش‌گیری و ثبت آرشیوی درخواست‌های بهره وران را به سهولت برای مددکاران ستادی، استانی و شعب فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: سامانه سخا پس از گذراندن مراحل آزمایشی طی پنج سال گذشته، در تمامی استان‌ها به‌منظور احراز صلاحیت دریافت خدمات حمایتی بیماران نیازمند معرفی شده و رفع موارد همپوشانی با سایر سازمان‌های حمایتی راه‌اندازی شد و به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: سامانه هوشمند سخا تحت وب و با تمامی سیستم‌های مرورگر اینترنتی و حتی از طریق تلفن‌های همراه قابل بهره‌برداری است و هدف اصلی از راه‌اندازی آن در راستای برخورداری از دید نظارتی و مرتفع کردن نیازهای واقعی طراحی شده است.

سلیمانی تاکید کرد: هلال احمر یک مجموعه مردمی است که اولویت خود را کمک به مردم نیازمند ترسیم کرده و در این عرصه از تمامی ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد تا گره‌ای از مشکلات مردم باز شود.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=16167

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.