• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

تکلیف لیست خروجی استقلال چه می‌شود؟/ ساپینتو همچنان زمان می‌خواهد

  • 23 تیر 1401 - 12:40
تکلیف لیست خروجی استقلال چه می‌شود؟/ ساپینتو همچنان زمان می‌خواهد

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال چند روزی است که تمرینات خود را زیر نظر ریکاردو ساپینتو آغاز کرده است. این مربی پرتغالی این روزها، در ۲ نوبت به بازیکنان خود تمرین می‌دهد تا در فرصت باقی مانده شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر، آبی‌پوشان در بالاترین حد آمادگی خود باشند.

به غیر از سبحان خاقانی که روز سه‌شنبه مشخص شد به علت مصدومیت از جمع‌ آبی‌پوشان دور خواهد بود، امیرعلی صادقی، ابوالفضل جلالی و رافائل سیلوا از جمله بازیکنان شاخص استقلال هستند که هم‌چنان به تمرینات استقلال نیامدند تا خود را به ساپینتو معرفی کنند البته طی توافقی که باشگاه سایپا با استقلال داشت، صادقی و جلالی فصل آینده نیز در جمع آبی‌ها باقی می‌مانند و این ۲ بازیکن قرار است در اولین فرصت در تمرینات استقلال حضور داشته باشند.

هم‌چنین رافائل سیلوا، دیگر بازیکن خارجی تیم استقلال است پس از تمدید قرارداد با آبی‌پوشان پایتخت، قرار است طی روزهای آینده به ایران برگردد و خود را به تمرین استقلالی‌ها برساند.

با حضور بازیکنان غایب استقلال در تمرین این تیم، شمار بازیکنان آبی‌پوش در تمرینات به بیش‌ترین حد ممکن خود خواهد رسید و یکی از مسائلی که دغدغه اصلی این روزهای آبی‌هاست، لیست خروج تیم  و تکلیف بازیکنان قرضی فصل گذشته استقلال است.

بازیکنانی هم‌چون امین قاسمی‌نژاد، متین کریم‌زاده، فردین رابط، سینا خادم‌پور، آرش رضاوند و زکریا مرادی، از جمله بازیکنانی هستند که فصل گذشته به تیم‌های دیگر لیگ برتر و لیگ دسته یک فوتبال قرض داده شدند و برای فصل آینده دوباره به جمع آبی‌پوشان پایتخت بازگشته‌اند.

هم‌چنین بازیکنانی در جمع آبی‌پوشان حضور دارند که با وجود این که قرارداد خود را با استقلال تمدید کرده‌اند یا هم‌چنان با این باشگاه قرارداد دارند اما این امکان وجود دارد که بخواهند به تیم‌های دیگر قرض داده شوند.

تمام این اتفاقات باعث شده است تا نگاه‌ها به سمت لیست ریکاردو ساپینتو برای فصل آینده باشد. طبق پیگیری‌های انجام شده، ساپینتو هم‌چنان برای بررسی کامل بازیکنان زمان می‌خواهد تا بتواند تصمیم درستی نسبت به بازیکنان تیمش بگیرد و همین مساله باعث شده است تا لیست ورودی و خروجی آبی‌ها به طور کامل مشخص نشده باشد.

آبی‌پوشان پایتخت کم‌تر از یک ماه تا آمادگی برای رقابت‌های لیگ برتر فرصت دارند و ساپینتو و شاگردانش تا این‌جای کار تمرینات پرفشاری را می‌گذارند و باید دید این تیم می‌تواند شروع موفقی در فصل آینده لیگ برتر داشته باشد یا اتفاقات دیگری انتظار آبی‌ها را خواهد کشید.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=25678

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.