• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

توهین و تکفیر قلب امت محمد (ص) را نشانه گرفته است

  • 05 آبان 1401 - 12:52
توهین و تکفیر قلب امت محمد (ص) را نشانه گرفته است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حسین اسلامی در دیدار با امام جمعه اهل سنت شهرستان تربت جام اظهار کرد: توهین و تکفیر دو لبه شمشیر خونریز اسلام آمریکایی است که قلب امت محمد (ص) را نشانه گرفته است. کدام آیه قرآن و کدام روایت نبوی (ص) و کدام روایت از اهل بیت (ع) به ما اجازه می‌دهد که تفاوت‌های مذهبی را به کینه و دشمنی و نزاع مذهبی تبدیل کنیم؟!
امام جمعه شهرستان تربت جام بیان کرد: به راستی وقتی خداوند به مسلمانان دستور می‌دهد با غیر مسلمانانی که معاند نیستند با نیکی و مهرورزی رفتار کنند، تکلیف رفتار مسلمان با مسلمان روشن است.
وی افزود: اسلام دین توحید و یگانگی است و هر قرائتی از قرآن که بر آتش اختلاف و نزاع بدمد قطعاً برداشتی ناصحیح از ایات کتاب خداست.
تربت جام پایتخت وحدت است
در ادامه، مولوی شرف الدین جامی الاحمدی، امام جمعه اهل سنت تربت جام اظهار کرد: خداوند در آیه ۱۰ سوره حجرات بیان کرده است: به حقیقت مؤمنان همه برادر یکدیگرند، پس همیشه بین برادران ایمانی خود چون نزاعی شود صلح دهید و خداترس و پرهیزکار باشید، باشد که مورد لطف و رحمت الهی گردید.
امام جمعه اهل سنت تربت جام افزود: تربت جام پایتخت وحدت است و وحدت این شهر از بزرگان شیعه و سنی است، این وحدت و انسجام از گذشته است و ما مدیون منادیان وحدت آیت الله توسلی و قاضی محمد نعیم جامی الاحمدی در این شهرستان هستیم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=31839

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.