• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

توقف پروازها در فرودگاه خارطوم/ادامه درگیری‌ مسلحانه در خیابان‌ها

  • 26 فروردین 1402 - 13:51
توقف پروازها در فرودگاه خارطوم/ادامه درگیری‌ مسلحانه در خیابان‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، از صبح امروز درگیری‌های سنگین مسلحانه از مناطق مختلف خارطوم پایتخت سودان و برخی دیگر از شهرهای این کشور گزارش شد.
بنابراین گزارش در اکثر این درگیری‌ها نیروهای واکنش سریع به ریاست ژنرال حمیدتی در برابر نیروهای ارتش سودان به فرماندهی عبدالفتاح برهان صف‌آرایی نظامی کرده و با یکدیگر درگیر شده‌اند.
خبرنگار الجزیره از تداوم درگیری‌ها در اطراف کاخ ریاست جمهوری و در نزدیکی مقر فرماندهی ارتش سودان در خارطوم خبر داد.
بنابراین گزارش، ارتش سودان در شهر ام درمان نیز خودروهای زرهی سنگین را در اطراف مقر رادیو و تلویزیون این کشور مستقر کرده است.
ارتش سودان همچنین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای واکنش سریع در تلاش برای سیطره بر مقر فرماندهی ارتش در خارطوم بوده‌اند که با آنها وارد درگیری شده‌ایم.
در پی تشدید درگیری‌ها و تداوم ناآرامی‌ها در پایتخت سودان، همه پروازهای ورودی و خروجی در فرودگاه بین‌المللی خارطوم به حالت تعلیق درآمده است.
خبرنگار الجزیره از برخاستن دود شدید از مناطق مختلف در مرکز خارطوم به ویژه منطقه اطراف کاخ ریاست جمهوری و فرماندهی ارتش سودان خبر می‌دهند.
منابع سودانی از بلند شدن ستون‌های دود از اطراف فرودگاه بین المللی خارطوم و ادامه درگیری‌های شدید مسلحانه در خیابان‎های اصلی پایتخت خبر می‌دهند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=40621

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.