• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

توضیح پیکان در خصوص اعتصاب بازیکنان این تیم

  • 13 اردیبهشت 1402 - 13:53
توضیح پیکان در خصوص اعتصاب بازیکنان این تیم

به گزارش ایسنا، باشگاه پیکان در توضیح اعتصاب بازیکنان این تیم و امتناع آنها از حضور در تمرین امروز (چهارشنبه) با انتشار بیانیه‌ای نوشت: «تمرین تیم فوتبال پیکان روز دوشنبه از ساعت ۱۶ در مجموعه ورزشی باشگاه برگزار شد و طبق برنامه کادر فنی، بازیکنان روز سه‌شنبه استراحت کردند و از عصر امروز (چهارشنبه) تمرینات توپی خود را از سر می‌گیرند.»
بازیکنان پیکان با احتساب حق فدراسیون تا به حال حدود ۶۱ درصد دریافتی داشته‌اند. از سوی دیگر، تعدادی از اعضای کادر فنی و تیم، بالغ بر ۷۰ درصد قراردادشان را از باشگاه دریافت کرده‌اند که با احتساب ۱۰ درصد جریمه به دلیل کسب نتایج ضعیف طی هفته‌های گذشته، اکثر بازیکنان تیم فوتبال بین ۷۰ تا ۸۰ درصد از قرارداد خود را تسویه کرده‌اند.
طبق قراردادهای حرفه‌ای منعقده تا پایان فصل، باشگاه موظف به پرداخت ۸۰ درصد مبلغ قراردادهاست و ۲۰ درصد پایانی با عنوان «حسن انجام کار» پس از بررسی عملکرد و نتایج پرداخت خواهد شد.
از سوی دیگر، باشگاه پیکان به عنوان یکی از خوش‌حساب‌ترین باشگاه‌های لیگ برتر در سال‌های اخیر، تا پایان مسابقات و طبق قرارداد پرداختی‌های منظم خود را انجام می‌دهد.
همچنین این باشگاه اعلام می‌دارد که بازیکنان تیم تا به حال بدون توجه به شرایط مالی و با شرافت در زمین بازی حاضر شده‌اند و از این پس نیز همین رویه را در پیش می‌گیرند تا هرگونه نگرانی اهالی فوتبال بابت بازی‌های آینده که نقش مستقیمی بر سرنوشت قهرمانی فصل دارد، از بین برود. با این حال، بر اساس شایعات در صورتی که هر بازیکنی در شرایط فعلی از تمرین و بازی به همراه تیم سر باز بزند، جدا از جریمه‌های انضباطی باشگاه، مسئولیت اتفاقات آینده از جمله معرفی به کمیته اخلاق را بر دوش خواهد داشت.»
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=41382

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.