• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲

توضیحات مدیرعامل شرکت توسعه در مورد تاخیر در آغاز دیدار پرسپولیس

  • 11 مهر 1401 - 12:53
توضیحات مدیرعامل شرکت توسعه در مورد تاخیر در آغاز دیدار پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتور در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال روز گذشته یکشنبه و با ۳۰ دقیقه تاخیر آغاز شد.
در همین رابطه علیرضا عاصم یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: این اتفاق نباید می‌افتاد، از هواداران فوتبال بابت این موضوع و مشکل ایجاد شده عذرخواهی می‌کنم. همچنین باید از صدا و سیما هم بابت تاخیر در آغاز بازی عذرخواهی داشته باشم به خصوص که کنداکتور برنامه‌های سازمان به خاطر همین وقفه از نظم خارج شد.
وی با بیان اینکه اجازه تکرار چنین اتفاقاتی را نمی‌دهیم گفت: در فضای فعلی نباید هم تراز با دیگران شد تا اتفاقات روز گذشته رقم نخورد. در مورد تاخیر ایجاد شده در آغاز بازی هم یکسری مشکلات مدیریتی باعث آن شد.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با اشاره به قدمت مجموعه ورزشی آزادی تاکید کرد: طبق پروتکل‌های همیشگی، قبل از آغاز بازی در مورد یکسری تجهیزات و مسائل باید ارزیابی لازم انجام شود از جمله تست فیوز، احتمال می‌دهیم این تست قبل از بازی دیروز انجام نشده بود و مشکل آن به بازی کشیده و باعث ایجاد تاخیر شد.
عاصم یوسفی تصریح کرد: کاری که در ۲۰ دقیقه انجام می‌شود باید قبل از بازی انجام بشود تا در شروع بازی مشکل ایجاد نکند.
«کنار گذاشتن مددی از مدیریت مجموعه ورزشی آزادی در همین راستا انجام شد؟» وی در پاسخ گفت: از مددی و تلاش‌هایی که برای مجموعه ورزشی آزادی داشته تشکر می‌کنم اما در این فضا اگر مشکلی ایجاد شود، با آن برخورد خواهد شد و کوتاه نمی آییم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=29935

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.