• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳

توضیحات امیرباقری و امیرفولادی درحمایت ازتامین تجهیزات تیراندازی

  • 18 اردیبهشت 1402 - 19:00
توضیحات امیرباقری و امیرفولادی درحمایت ازتامین تجهیزات تیراندازی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، نشست مشترک مسئولین ستاد کل نیروهای مسلح و فدراسیون تیراندازی در محل فدراسیون تیراندازی برگزار شد.امیر محمد حسن باقری، معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح، امیر جمشید فولادی، رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح، سرهنگ حاتمی، معاونت سلاح و مهمات و مواد ناریه، سرهنگ میر افضل، مسئول تربیت بدنی بسیج کشور، سردار صبور و هیأت همراه و سردار مرتضی قربانی، مهدی مبینی، رئیس و دبیر کل فدراسیون تیراندازی، حمیدرضا شیرازی، حسن یزدخواستی، علی حیدری، سید جلال احمدی و ناصر رسولی از فدراسیون تیراندازی در این نشست حضور داشتند.
در این جلسه در خصوص فعالیت‌های فدراسیون صحبت شد. همچنین مسئولین تربیت بدنی نیروهای مسلح بر حمایت از تیراندازی و باشگاه‌های تیراندازی تاکید کردند و در بحث تأمین فشنگ و مهمات با کیفیت، قول‌های مساعدی دادند.
امیر باقری: در خصوص تعدیل قیمت مهمات، پیگیری‌های انجام خواهد شد
امیر باقری، معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح در پایان این نشست مشترک مسئولین فدراسیون تیراندازی اظهار داشت: امروز فرصتی ایجاد شد تا در خدمت برادر عزیزمان سردار قربانی باشیم و در خصوص تعامل نیروهای مسلح و فدراسیون و در حوزه فعالیت‌های تیراندازی با نگاه کلان در مباحث قهرمانی، همگانی و داخلی نیروهای مسلح گفتگو های خوبی انجام شد و نیروهای مسلح علاقه مندی زیادی به همکاری با این فدراسیون دارند.
وی در ادامه افزود: زیر ساخت‌های نیروهای مسلح در کل کشور می‌تواند در اختیار فدراسیون برای توسعه این رشته و ارتقای آن باشد. در بحث آموزش تیراندازی توسط مربیان فدراسیون و مربیان نیروهای مسلح و تعامل در این بخش گفتگوهای خوبی صورت گرفت که می‌تواند کمک زیادی به هر دو بخش داشته باشد.
معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: با حضور میرافضل، مسئول ورزش بسیج و با به کارگیری ظرفیت بسیج در ارتقای ایران رشته کارهای خوبی انجام خواهد شد و امیدوارم با این تعامل شاهد ارتقای روز افزون تیراندازی در کشور باشیم و خبرهای خوشی از قهرمانان ملی در عرصه جهانی بشنویم.
وی در پایان در خصوص تأمین سلاح و مهمات مورد نیاز تیراندازان تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون وزارت و دفاع و پشتیبانی و نیروهای مسلح در موضوع تأمین مهمات برای تیراندازی اقدامات خوبی را انجام داده است اما قرار شده در خصوص تعدیل قیمت مهمات، پیگیری‌های لازم انجام شود تا قیمت‌ها با نگاه ورزشی قابل تحمل‌تر باشد. همچنین تسهیل واگذاری مهمات به هیأت‌ها در سطح استان‌ها مورد بحث قرار گرفت.
امیر فولادی: تلاش می‌کنیم سازوکار تهیه فشنگ فراهم شود تا تیراندازان دغدغه نداشته باشند
امیر جمشید فولادی، رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح، در این نشست مشترک با مسئولین فدراسیون تیراندازی اظهار داشت: فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران جزو فدراسیون‌هایی است که در نیروهای مسلح در زمره فدراسیون‌ها و رشته‌های کاربردی قرار دارد به همین خاطر در تربیت بدنی نیروهای مسلح توجه خاصی نسبت به موضوعات مربوط به رشته تیراندازی داریم.
وی در ادامه افزود: یکی از مسابقات مهم و حساس سیزم و نظامیان جهان، تیراندازی است و حضور قهرمانان نیروهای مسلح در تیم‌های ملی علاوه بر تقویت تیم ملی، باعث تقویت تیم‌های نیروهای مسلح در رقابت‌های بین المللی خواهد شد.
رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح عنوان کرد: تعامل ما با فدراسیون تیراندازی همواره وجود داشته و بر ما واجب بوده است. در جهت همکاری‌های متقابل نیروهای مسلح با فدراسیون در راستای سلاح و مهماتی که می‌توان از طریق نیروهای مسلح و صنایع دفاع تأمین کرد، کمک خواهیم کرد و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که سازکار تهیه فشنگ را برای ورزشکاران فراهم کنیم تا امسال دغدغه فشنگ نداشته باشند.
وی در پایان گفت: مقرر شد تفاهم نامه‌ای با مشارکت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را با فدراسیون داشته باشیم تا به خصوص در تأمین مهمات در رشته تیراندازی دغدغه‌ها برطرف شود و کمک کنیم تا تیراندازان به بهترین شکل به تمرینات خود بپردازند.
قربانی: تیراندازان باید سلاح به روز را در اختیار داشته باشن
مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی پس از دیدار با مسئولین ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: خیر مقدم می‌گویم محضر امیر باقری، امیر فولادی، سرهنگ حاتمی، سرهنگ میر افضل و همه عزیزان. برنامه‌های فدراسیون به صورت مدون تدوین شده است و برای پیش برد آنها نیز به حمایت داریم. فعالیت فدراسیون نسبت به گذشته ۱۰ برابر شده است اما در بحث سلاح و مهمات و ورود آنها مشکلاتی داریم و سلاح تیراندازان قدیمی شده است و نیاز به روز رسانی دارند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=41673

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.