• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

توزیع و پخش نان زائرین حضرت رضا بر عهده هیئات مذهبی است

  • 29 شهریور 1401 - 13:49
توزیع و پخش نان زائرین حضرت رضا بر عهده هیئات مذهبی است

به گزارش خبرگزاری مهر، علی قارونی اظهار کرد: امسال با توجه به پویش سراسری در مشهد و اینکه بحث زیارت حضرت رضا ملی شده است، اظهار کرد: هیئات مذهبی با توجه به وظیفه شرعی و عرفی که تعریف شده برای حضور زائران پیاده در مشهد مقدس آماده و پای کار هستند.
رئیس شورای هیئات مذهبی مشهد تصریح کرد: در سال‌های گذشته حسینیه‌هایی که در مشهد بوده توسط هیئات های مذهبی در آخر ماه صفر اکثریت برنامه‌های شخصی خود را تعطیل کرده اند و به عنوان میزبانان زائر امام مهربانی‌ها حسینیه‌های سطح شهر را در اختیار هیئات مذهبی کشور قرار داده اند.
وی افزود: برای ۳۰۰ هزار زائر در حسینیه‌های مشهد اسکان داده خواهد شد.
قارونی گفت: هیئات مذهبی یک نهاد مردمی است، ما از مردم عزیز که در این نهاد ما را همراهی می‌کنند تشکر می‌کنیم و با پای کار آمدن مردم می‌توانیم هیئات مذهبی را گسترش دهیم.
رئیس شورای هیئات مذهبی مشهد گفت: بالغ بر ۷۰۰ موکب در عید غدیر امسال فعالیت داشتند و در حال حاضر نیز برای خدمت رسانی به زائران مجاور حضرت رضا (ع)، برای موکب‌های سطح شهر ۶۱۰ ایستگاه مجوز صادر شده است.
وی بیان کرد: ۲۰۰ نفر از خادمان در هیئات مذهبی به عنوان کمیته بازرسی و نظارت شورای هئیت مذهبی خدمت رسانی نظارت بر مواکب را به عهده دارند.
قارونی ادامه داد: بحث تآمین و تهیه نان برای کلیه هیئات های مذهبی کشور امسال به عهده شورای هیئات مذهبی است.
رئیس شورای هیئات مذهبی مشهد ادامه داد: به عنوان جایگاه هیئات مذهبی پیشرو و جلودار و پرچم دار خدمت رسانی به مردم هستیم و در ایام پایانی ماه صفر همچون سال گذشته امیدواریم با همت عالی تمام دوستداران اهل بیت (ع) در بحث پذیرایی از زائران حضرت رضا (ع) خدمات شایسته ای ارائه کنیم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=29278

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.