• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

توجه به پایه و تولید بازیکن؛ از اهداف کلان باشگاه فولاد

  • 06 دی 1400 - 9:36
توجه به پایه و تولید بازیکن؛ از اهداف کلان باشگاه فولاد

علی اکبر مهدی‌پور در گفت و گو با ایسنا، درباره استقبال خوب خانواده‌ها از مدرسه فوتبال فولاد خوزستان، اظهارکرد: پس از وقفه‌ای دو ساله به دلیل شیوع ویروس کرونا، دوره جدید مدرسه فوتبال حرفه‌ای باشگاه فولاد در سالن چمن سرپوشیده مجموعه ورزشی آغاز شد. باحمایت آقای گرشاسبی مدیر عامل باشگاه و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته که همگی بر مبنای فوتبال حرفه‌ای و آکادمیک هستند، مدت زمان هر ترم را یک ماه و نیم در نظر گرفته‌ایم و قصد داریم از بازیکنان منتخب در تیم اصلی مدرسه فوتبال فولاد خوزستان استفاده کنیم.

وی افزود:‌ دوره‌های مدرسه فوتبال حرفه‌ای فولاد خوزستان زیر نظر مربیان بومی فوتبال خوزستان که دارای مدارک بین‌المللی فوتبال هستند، برگزار می‌شود. این مربیان کارآمد و باتجربه تلاش خود را برای پرورش استعدادهای فوتبال خوزستان خواهند کرد. آموزش در تیم‌های پایه رکن اول کار است و تمام مربیان پایه تلاش می‌کنند تا آموخته‌های خود را به شاگردان انتقال دهند.

مدیر آکادمی باشگاه فولاد خوزستان بیان کرد: آکادمی مدرسه حرفه‌ای باشگاه فولاد خوزستان با هدف کشف و پرورش جوانان مستعد خوزستانی تاسیس شده است و با برگزاری کلاس‌های تئوری و عملی در راستای آموزش فوتبال به استعدادهای فوتبال استان و پرورش نخبگان فوتبال سعی بر شکوفایی فوتبال استان خوزستان و ایران دارد. توجه به رده‌های پایه و بازیکنانی که آینده فوتبال استان و کشور را رقم می‌زنند همواره از اهداف و سیاست‌های کلان باشگاه فولاد بوده و عناوین زیادی که در طی سال‌های اخیر به دست آمده است و بازیکنان فراوانی که به تیم‌های ملی مختلف کشور تحویل داده شده‌اند نیز گواه این موضوع است. اقدامات باشگاه فولاد باعث کسب افتخارات فراوانی در سال‌های اخیر شده ‌است.

وی گفت: توجه به آکادمی فوتبال و رده‌های پایه و همچنین تولید بازیکن از اهم برنامه‌ها و اهداف کلان باشگاه فولاد است و به نحوی که در رده‌های مختلف سنی بازیکن تولید و به تیم‌های ملی تقدیم شده است.

مهدی پور خاطرنشان کرد: تیم‌های پایه این باشگاه علاوه بر این‌که جزو ۳ تیم اول کشور هستند در تیم‌های ملی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید بازیکن دارند و این نشان‌دهنده بازیکن‌سازی در باشگاه فولاد است.

وی گفت: هدف اصلی تیم‌های پایه توجه به کشف استعدادها و کمک به ساختار فوتبال خوزستان است، نه قهرمان‌پروری کاذب، البته به دست آوردن قهرمانی می‌تواند کمک خوبی برای فعالیت‌های یک باشگاه باشد. همچنین حضور آقای گرشاسبی در راس باشگاه به ما و همه زحمت‌کشان باشگاه امید می‌دهد و مطمئن باشید باشگاه فولاد دوران طلایی خود را پشت سر خواهد گذاشت.

مدیر آکادمی باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به این‌که نظرات و پیشنهادات پیشکسوتان و مربیان خوزستانی زمینه‌ساز پیشرفت این باشگاه شده است، افزود: همواره در مقوله بازیکن‌سازی در باشگاه فولاد و معرفی آن‌ها به تیم‌های ملی، پیشکسوتان و مربیان نیز نقش‌ ارزنده‌ای ایفا کرده‌اند، چرا که آن‌ها با دیدن بازی‌های خوب هر یک از فوتبالیست‌های جوان در هر گوشه‌ای از استان و کشور، آن را به باشگاه فولاد معرفی کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=13564

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.