• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

توانایی جنگ به مدت ۶ ماه متوالی با دشمن صهیونیستی را داریم

  • 23 فروردین 1401 - 12:46
توانایی جنگ به مدت ۶ ماه متوالی با دشمن صهیونیستی را داریم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «زاهر جبارین» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که صهیونیست‌های اشغالگر درصدد تعرض به مسجد الاقصی در ۱۵ ماه رمضان و قربانی کردن در داخل این مسجد هستند که این خطرناک‌ترین کاری است که دشمن ممکن است به آن دست بزند.

بر اساس این گزارش، عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس در ادامه اظهاراتش همچنین تصریح کرد: ما خود را کاملاً برای مقابله با دشمن آماده کرده‌ایم و می‌توانیم ۶ ماه متوالی با این رژیم وارد جنگ شویم.

این در حالی است که برخی منابع ویژه مقاومت در گفتگو با المیادین اعلام کردند که مقاومت به مصر ابلاغ کرده که برگزاری مراسم‌های دینی یهودیان در داخل مسجد الاقصی و قربانی کردن در این مسجد، به معنی تجاوز از خطوط قرمز است و به انفجار اوضاع منجر خواهد شد.

به گفته این منابع، مقاومت همچنین اعلام کرده که حساب باز کردن دشمن روی تسهیلات اعطایی به غزه یا جداسازی قدس از کرانه باختری، برآوردی کاملاً اشتباه است. گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید کرده‌اند که دشمن صهیونیستی باید جلوی اقدامات تحریک‌آمیز صهیونیست‌ها در قدس و مسجد الاقصی که ممکن است به انفجار اوضاع و تنش و درگیری بینجامد، را بگیرد.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=19804

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.