• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

تمهیدات لازم در مرزهای شلمچه و چذابه از سوی «آجا» برقرار شد

  • 05 مهر 1400 - 19:41
تمهیدات لازم در مرزهای شلمچه و چذابه از سوی «آجا» برقرار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ فرهاد آریانفر، گفت: تمهیدات لازم در مرزهای شلمچه و چذابه توسط ارتش مهیا است تا زائران در سلامت کامل وارد کشور شوند.

وی ادامه داد: تیم‌های پزشکی و امدادی را در مرزها مستقر کرده‌ایم. استقرار تیم‌های پزشکی، برپایی ایستگاه تشخیص سریع کرونا، استقرار یک فروند بالگرد اورژانس هوایی بخشی از امکاناتی است که یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت تسهیل در بازگشت زائران در مرزهای شلمچه و چذابه برقرار کرده است.

معاون عملیات نزاجا عنوان کرد: یگان‌های مناطق غرب و جنوب غرب ارتش با تمام توان در خدمت زائران امام حسین (ع) هستند تا در سلامت کامل به میهن اسلامی برگردند.

امیر آریانفر افزود: یک فروند بالگرد ۲۱۴ با قابلیت اورژانس هوایی از پایگاه هوانیروز مسجد سلیمان با ظرفیت تیم مجرب پزشکی در مناطق مرزی مستقر است که چنانچه لازم شد بلافاصله ماموریت خود را انجام دهد.

وی گفت: نیروی زمینی ارتش در صورت نیاز این آمادگی را دارد که ظرف روزهای آینده با برپایی بیمارستان صحرایی نسبت به ارائه خدمات پزشکی در مرزهای شلمچه و چذابه اقدام کند.

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش به برپایی ایستگاه تشخیص سریع بیماری کرونا در مرزهای شلمچه و چذابه اشاره و تصریح کرد: مهمترین موضوع برای روزهای برگشت برپایی ایستگاه تشخیص کرونا سریع است و امروز تیم‌های پزشکی مجرب نیروی زمینی ارتش با برپایی این نوع ایستگاه‌ها در حوزه سلامت زائران گام بلندی را برداشته‌اند.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=7097

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.