• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

تمهیدات آتش‌نشانی تهران برای شب‌های قدر

  • 01 اردیبهشت 1401 - 0:34
تمهیدات آتش‌نشانی تهران برای شب‌های قدر

به گزارش خبرگزاری مهر، جلال ملکی درباره تمهیدات آتش‌نشانی تهران برای تأمین ایمنی اماکن مذهبی و تکایا در شب‌های قدر گفت: در این شب‌ها علاوه بر آماده‌باش همیشگی ایستگاه‌های آتش‌نشانی، ۲۰۰ آتش‌نشان در ۸۰ نقطه شهر تهران مستقر می‌شوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران ادامه داد: این استقرار با استفاده از ۶۸ دستگاه خودروی سبک و سنگین، ۱۲ دستگاه موتورسیکلت در معیت ۲۰۰ آتش‌نشان از ساعاتی قبل از آغاز مراسم در اماکن پر رفت و آمد شهر، میادین یا مقابل اماکن مذهبی بزرگ مانند مساجد، شبستان‌ها و امام‌زاده‌ها آغاز و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: تمام مدیران ارشد سازمان آتش‌نشانی نیز ضمن گشت‌زنی در محل‌های مشخص شده و بازدید از نقاط استقرار آتش‌نشانان، وضعیت ایمنی نقاط را رصد خواهند کرد.

ملکی از مسئولان اماکن مذهبی خواست، خودشان نظارت دقیقی بر ایمنی داشته باشند و خاموش‌کننده‌های دستی را شارژ کرده و آن‌ها را در دسترس قرار دهند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از شهروندان خواست در صورت بروز حادثه، ضمن حفظ خونسردی و فاصله گرفتن از محل حادثه، مراتب را سریعاً به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی یا نیروهای مستقر اطلاع دهند.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=20356

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.