• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

تلاش مربیان درمسیر آموزش ستودنی است/ مدرسین داخلی جایگزین می‌شوند

  • 25 بهمن 1401 - 12:55
تلاش مربیان درمسیر آموزش ستودنی است/ مدرسین داخلی جایگزین می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مراسم افتتاحیه دوره مربیگری بین المللی کوکی وان جهشی در ۲ بخش تئوری و عملی امروز سه شنبه ۲۵ بهمن ماه با حضور هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو و مدیر مرکز کوکی وان در ایران، «کو کوانک هون» مدیر مرکز آموزش جهانی، «هدو کیم» و «سونگ ران» مدرسان این دوره به همراه جمعی از پیشکسوتان و رؤسای کمیته‌ها در خانه تکواندو برگزار شد.
در ابتدای این مراسم، محمد امین نامجو مدیر دوره بین المللی کوکی وان جهشی طی گزارشی بیان کرد: خوشحالیم که در خدمت ۱۴۶ شرکت کننده هستیم و امیدواریم در ۲ گروه بانوان و آقایان شرکت کنندگان موفق به ارتقای درجات خود باشند. پس از اینکه مرکز کوکی وان در ایران با تلاش‌های رئیس فدراسیون تکواندو دایر شد، خوشبختانه اولین دوره بین المللی بعد از تأسیس این مرکز در ایران، در حال برگزاری است.
او ادامه داد: امیدواریم در دوره‌های آینده بتوانیم مدرسین داخلی را جایگزین مدرسین خارجی کنیم که البته باید اشاره کرد در این دوره ۳ مدرس داخلی حضور دارند و باقی مدرسین از کشور کره جنوبی هستند. مطمئناً تدریس مدرسان داخلی در دوره‌های بین المللی نشان دهنده دانش فنی و سطح بالای تکواندو ایران خواهد بود.
همچنین هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در ادامه این مراسم ضمن خوش آمد گویی به شرکت کنندگان و مدرسان گفت: چهره‌های شاخصی را در این جمع می‌بینیم که حضور آنها وزن این دوره بین المللی را بالا می‌برد. تک تک شما عزیزان برای تکواندو ایران افتخارآفرینی کرده اید و در مباحث داوری، مربیگری و قهرمان پروری اتفاقات خوبی را رقم زده اید. اینکه مربیان تکواندو ایران علاقمندی زیادی به آموزش و یادگیری دارند جای خرسندی دارد. موضوعی که برای ما اهمیت بالایی داشته و موجب ارتقا تکواندوی ایران خواهد شد. سطح خوب تکواندوی ایران مرحون زحمات و تلاش شما عزیزان و تک تک مربیان ایران اسلامی در باشگاه‌ها است و من را ترغیب می‌کند تا تلاش کنم خدمات درخوری را به مربیان ارائه دهم.
رئیس فدراسیون تکواندو همچنین اظهار کرد: خدا را شکر امضا تفاهم نامه با کوکی وان در کره جنوبی موجب شد تا دوره‌های بین المللی را در کشور خودمان برگزار کنیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم سال‌های آینده مدرسین بیشتری از کشور خودمان داشته باشیم. در بخش آزمون‌های کمربند این مهم رخ داده است و امیدواریم در سال‌های آینده کاملاً ممتحنین و مدرسین ایرانی باشند تا بتوانیم خدمات خوبی ارائه کنیم. باید اشاره کنم پشت صحنه این دوره زحمات بی دریغی توسط مجموعه فدراسیون تکواندو رخ داد که باید از همه همکارانم تشکر و قدردانی کنم.
همچنین «کیم هدو» یکی از مدرسین این دوره عنوان کرد: از طرف ریاست مرکز جهانی تکواندو به ایران آمده و برای همه شرکت کنندگان آرزوی موفقیت دارم. در نود و ششمین دوره بین المللی برای شما آرزوی خوشبختی و قبولی دارم. در این دوره‌ها مربیان باید آموزش‌های درست ببینند و این ارتقا موجب شود تا به شاگردان خود آموزش صحیح نیز بدهند. امیدواریم از این فرصت استفاده لازم را ببرید و بهترین اتفاقات برای شکرت کنندگان بیافتد.
گفتنی است در این دوره، شرکت کنندگانی که درجه مربیگری بین المللی ندارند مدرک مربیگری درجه ۳ دریافت خواهند کرد. برای سایر مربیان دارای درجه مربیگری بین المللی نیز ارتقا در صورت موفقیت، صورت خواهد گرفت.
نود و ششمین دوره بین المللی کوکی وان جهشی تا ۲۸ بهمن ماه در خانه تکواندو و زیر نظر مرکز جهانی کوکیوان، با مدیریت و تدریس محمد امین نامجو و مدرسانی از کشور کره جنوبی در خانه تکواندو برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=38817

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.