• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

تلاش بانوان والیبال نشسته برای کسب سهمیه پارالمپیک در قزاقستان

  • 18 اسفند 1401 - 12:55
تلاش بانوان والیبال نشسته برای کسب سهمیه پارالمپیک در قزاقستان

هادی رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا اولین رویدادی است که تیرماه در قزاقستان برای کسب سهمیه پارالمپیک پاریس برگزار می‌شود که ما به جهت کسب سهمیه در مسابقات قهرمانی جهان بوسنی دغدغه‌ای در این خصوص نداریم، البته در این رقابتها به جز این که به قهرمانی فکر می‌کنیم، سعی داریم با اعزام بازیکنان جوان آنها را مورد محک و ارزیابی قرار دهیم تا تیم ملی تلفیقی از جوانان و باتجربه‌ها داشته باشیم.
وی گفت: توجه به پشتوانه سازی و آینده تیم ملی والیبال نشسته عاملی است که سبب شده در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های پاراآسیایی فرصت بیشتری به جوانان بدهیم تا با بررسی عملکرد آنها بتوانیم تیم خوبی را برای پارالمپیک پاریس تشکیل دهیم، بنابراین در صورتی که احساس کنیم بازیکنی بالاتر از انتظار ما در تمرینات ظاهر می‌شود این احتمال وجود دارد که در هر دو رویداد پیش‌رو از این بازیکنان استفاده نکنیم و شرایطی را فراهم نماییم تا بازیکنان جوانان با انگیزه بیشتری در تمرینات و مسابقات حضور پیدا کنند.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته همچنین درباره وضعیت بانوان از نظر کسب سهمیه پارالمپیک پاریس، افزود: تلاش بر این است که سطح فنی بانوان را نیز در جریان تمرینات ارتقاء دهیم تا در مسابقات قهرمانی آسیا فرصت کسب سهمیه پارالمپیک پاریس را از دست ندهند. بانوان در حال حاضر دوم آسیا هستند و این توانایی را دارند که تک سهمیه‌ای که در این مسابقات توزیع می‌شود را به خود اختصاص دهند.
رضایی در پایان پیرامون برنامه‌ آینده تیم ملی والیبال نشسته مردان و زنان، اظهار کرد: تاکنون دو مرحله اردوی آماده سازی برگزار شده که در جریان این اردوها تعدادی از بازیکنان خط خورده اند، مرحله سوم اردو با دعوت از ۱۸ ملی پوش مرد و ۱۶ زن از اواخر فرودین آغاز خواهد شد.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=39543

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.