• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

«تقوی» رئیس مجمع مجمع نمایندگان استان تهران ماند

  • 07 شهریور 1400 - 14:41
«تقوی» رئیس مجمع مجمع نمایندگان استان تهران ماند

علی خضریان در گفتگو با مهر، با اشاره به نتایج انتخابات اعضای هیات رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران برای دومین اجلاسیه دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، گفت: در نشست مجمع نمایندگان استان تهران امروز (یکشنبه ۷ شهریور ماه) گزارش عملکرد مجمع طی یک سال گذشته قرائت شد، همچنین انتخابات هیات رئیسه مجمع برای اجلاسیه دوم دوره یازدهم مجلس با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه بنده به عنوان سخنگوی اجلاسیه دوم مجمع نمایندگان استان تهران انتخاب شدم، افزود: بر اساس نتایج، حجت‌الاسلام سید رضا تقوی و رضا تقی‌پور انوری به عنوان رئیس و نایب رئیس، سید نظام‌الدین موسوی و حسن نوروزی به عنوان دبیران اول و دوم مجمع نمایندگان استان تهران برای اجلاسیه دوم دور یازدهم انتخاب شدند.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران یادآور شد: در مجمع نمایندگان با توجه به استقرار دولت سیزدهم بر همکاری و همدلی با دولت و دولت مردان جهت رفع مشکلات مردم استان تهران تاکید شد، به همین جهت قرار شد جلساتی را با وزرای دولت سیزدهم برگزار کنیم. در ادامه نشست امروز جهت پیگیری تخصصی موضوعات استان تهران، ۶ کمیته نیز تشکیل شد.

خضریان اظهار داشت: کمیته‌های سیاسی- امنیتی و قضایی، اقتصاد و اشتغال، فرهنگی- اجتماعی و علم و فناوری، صنایع و انرژی، عمران و امور شهری و روستایی و همچنین سلامت و محیط زیست در مجمع نمایندگان استان تهران تشکیل شد و هر کدام از نمایندگان استان در یک یا دو کمیته مربوطه عضو شدند تا مسائل و مشکلات مردم در سطح استان تخصصی‌تر پیگیری شود.

وی در پایان یادآور شد: با نظر رئیس مجمع نمایندگان، امیرحسین باقرنژاد نیز همچنان به عنوان دبیر اجرای مجمع نمایندگان استان تهران به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=3759

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.