• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

تقابل مدعیان برای صعود به فینال جام حذفی تنیس

  • 07 اسفند 1401 - 12:53
تقابل مدعیان برای صعود به فینال جام حذفی تنیس

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در ادامه برگزاری رقابت های جام حذفی تنیس مردان جام خلیج فارس در جزیره کیش ، تیم های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی با هم دیدار کردند.
در نخستین دیدار مرحله یک چهارم نهایی تیم نیرو تابلو ریلی با نتیجه ۳ بر صفر از سد فیلتر البرز عبور کرد ، پارسیان انرژی با همین نتیجه مقابل ام تی ای (ه) به پیروزی رسید ، فولاد مبین البرز با نتیجه ۲ بر یک رعد پدافند ارتش را شکست داد و توسعه امین دارو با نتیجه ۳ بر صفر ولسرویسز ایران را مغلوب کرد.
به این ترتیب امروز و با برگزاری ۲ دیدار مرحله نیمه‌ نهایی چهره تیم های راه یافته به فینال مشخص می شود.
در نخستین دیدار این مرحله تیم های نیرو تابلو ریلی با پارسیان‌انرژی پرتو دیدار می کند و فولاد مبین البرز به‌مصاف توسعه امین دارو می رود.
این مسابقات از ۲۴ بهمن‌ماه با حضور ۱۳۶ تیم از استان های اردبیل ، اصفهان ، البرز ، آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، تهران ، خراسان رضوی ، خوزستان ، سمنان ، فارس ، کرمان ، گلستان ، مازندران ، یزد ، منطقه آزاد انزلی ، جزیره کیش و ۳ تیم آینده سازان آغاز و ۸ اسفند با معرفی برترین‌ها به پایان می رسد.
گفتنی است سامان حسنی سرداور نشان نقره و محسن خداپرست سرداور نشان سفید به عنوان سرداور و مهران قدسی به عنوان مدیر مسابقات حضور دارند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=39213

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.