• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

تغییر کاربری سالن اختصاصی جودو/ حرف رئیس فدراسیون اثبات شد!

  • 04 مرداد 1401 - 12:45
تغییر کاربری سالن اختصاصی جودو/ حرف رئیس فدراسیون اثبات شد!

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس تفاهم نامه‌ای که بین دو کمیته ملی المپیک و پارالمپیک به امضا رسیده، سالن اختصاصی جودو در محل آکادمی ملی المپیک به پارالمپیک واگذار شد. قرار است این سالن با تغییر کاربری جهت یکی از رشته‌های تحت پوشش پارالمپیک مورد استفاده قرار گیرد. این تصمیم در حالی اتخاذ شده که مسئولان فدراسیون جودو هیچ اطلاعی از موضوع نداشته اند.

سالن اختصاصی جودو سالهاست به دلیل تجهیزات مناسب و امکاناتی که در محل آکادمی ملی المپیک وجود دارد، جهت تمرینات تیم‌های ملی مورد استفاده قرار می گرفته و در سال‌هایی که جودو تعلیق بوده نیز فدراسیون جودو از آن جهت برنامه خود استفاده می کرده است.

اینکه این تصمیم با چه هدفی آن هم بدون تصمیم مسئولان فدراسیون جودو اتخاذ شده، مشخص نیست، ولی پیام واضح و روشن آن اثبات ادعای رئیس فدراسیون جودو در خصوص عدم حمایت از سوی داخلی‌ها در بحث تعلیق است.

آرش میراسماعیلی در طول سال‌های تعلیق بارها و بارها از لطمه خوردن جودو از داخلی‌ها و عدم حمایت از فدراسیون و جودو سخن گفته است. و این موضوع که سالن اختصاصی جودو را بدون اینکه رئیس آن خبر داشته باشد، به بخش دیگری از ورزش واگذار می‌کنند، گویای آن است که بخش‌هایی از ادعاهای رئیس فدراسیون به حق بوده است.

تیم ملی جودو بعد از دو سال دوری از میادین رسمی، با موافقت فدراسیون جهانی راهی بازی‌های کشورهای اسلامی می‌شود و اینکه سالنی که سالهاست در اختیار جودو قرار دارد، در آستانه آغاز اردوهای این تیم، با تفاهم نامه‌ای به پارالمپیک واگذار می‌شود، جای سوال دارد؟

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=26552

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.