• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

تصمیمات فدراسیون والیبال اقتضایی است/ آیین‌نامه باید اولویت باشد

  • 08 دی 1400 - 11:43
تصمیمات فدراسیون والیبال اقتضایی است/ آیین‌نامه باید اولویت باشد

اکبر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تغییرات نیم‌فصل تیم پیکان و تسویه حساب‌های ۵۵ درصد گفت: وظیفه خود را در قبال تسویه ۵۵ درصدی بازیکنان انجام داده‌ایم، از این بابت دغدغه‌ای نداریم. بازیکنان نیز خوشبختانه به نسبت عملکرد خوبی داشته‌اند و بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتند. به‌غیر از دو بازی که نتایج عجیب و غریب بود سایر دیدارها به‌خوبی برگزار شد.

مدیرعامل باشگاه پیکان ادامه داد: به غیر از بازی مقابل آذر باتری و راه یاب ملل مریوان سایر بازی‌ها برایمان قابل‌قبول بود. در نیم‌فصل نخست چهار شکست داشته‌ایم که می‌توانست فقط یک شکست باشد. در کل عملکرد نیم‌فصل نخست با توجه به هدف‌گذاری کادر فنی قابل‌قبول بود.

وی تاکید کرد: خود را برای نیم‌فصل دوم آماده می‌کنیم که جایگاهمان را حفظ کنیم یا حتی ارتقا دهیم. برای حضور در مرحله پلی‌آف مهیا می‌شویم. جلسات زیادی با کادر فنی در کمیته فنی برگزار کرده‌ایم، آن‌ها نیازهای خود و نیز بازیکنان مازاد را اعلام کردند. قطعا خروجی خواهیم داشت اما خیلی نیستند. با توجه به اینکه امکان جذب بازیکنان خوب وجود ندارد و تقریباً همه تیم‌ها قانون ۵۵ ‌درصدی را رعایت کرده‌اند، گزینه زیادی برای جذب نداریم.

مدیرعامل باشگاه پیکان اظهار داشت: دو بازیکن برای جذب در نظر داشتیم که یک بازیکن نتوانست بیاید و یک بازیکن نیز موافقت باشگاهش را جلب نکرد. جذب بازیکن خارجی نیز منتفی شده‌است، بنابراین با حداقل جذب وارد نیم‌فصل دوم می‌شویم. سعی خواهیم کرد بازیکنان خود را آماده کنیم و با حداقل تغییرات نیم فصل دوم را آغاز کنیم. امیدواریم بازیکنانی که در نیم‌فصل نخست خیلی آماده نبودند در نیم‌فصل دوم به تیم کمک بیشتری کنند. از بازیکنانمان راضی هستیم، فقط کمی مشکل مصدومیت وجود داشت که با برنامه‌ریزی سعی می‌کنیم آن‌ها را برای نیم‌فصل دوم آماده کنیم.

محمدی در ادامه درباره نظرسنجی‌های فدراسیون و تعلل در تصمیم گیری گفت: فدراسیون والیبال یک فدراسیون خاص است. با احترامی که برای دوستان حاضر در فدراسیون قائل هستم اما خیلی از تصمیماتی که در فدراسیون والیبال گرفته می‌شود تصمیمات اقتضایی است یعنی بر اساس شرایط به یک جمع‌بندی می‌رسند و بیشتر مطالبات را مدیریت می‌کند. به هر حال این نیز یک نوع مدیریت است.

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: اشاره‌ام به موارد استاندارد است و باید طبق استانداردها پیش برویم. گرفتن مشورت کار خوبی است اما اجرای آیین‌نامه بر هر چیز دیگر اولویت دارد. البته شرایط کرونا هم بی‌تاثیر نیست، هنوز دچار محدودیت هستیم، تماشاگران نمی‌توانند در سالن حضور داشته باشند و پروازها نیز محدودیت دارد. به‌همین دلیل فدراسیون در این مرحله یک روش جدیدی را پیشنهاد داد که البته باشگاه ها مخالفت کردند و در نهایت با همان شیوه نخست مسابقات پیگیری خواهد شد.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=13699

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.