• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

تصاویر منتخب هفته نهم لیگ برتر فوتبال

  • 23 مهر 1401 - 12:06
تصاویر منتخب هفته نهم لیگ برتر فوتبال

به گزارش ایسنا، هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام هشت بازی به پایان رسید و استقلال و پرسپولیس توانستند رقبای خود را شکست دهند و شانه به شانه هم در صدور جدول جای بگیرند.
تصاویر منتخب هفته نهم لیگ برتر را در ادامه مشاهده کنید:
جنجال داوری
پرسپولیس دیدار با مس رفسنجان را با برتری یک بر صفر پیروز شد اما تناقص‌هایی در گفتار سرمربیان دو تیم درباره مشکوک‌ترین صحنه بازی وجود داشت؛ جایی که وحید امیری و حسن جعفری با همدیگر برخورد داشتند. ربیعی معتقد بود وحید امیری باید کارت زرد یا قرمز می‌گرفت که در هر حالت اخراج می‌شد اما گل‌محمدی نظر متفاوتی داشت.

سوغات شیرین اصفهان
شادی استقلالی‌ها در وقت‌های تلف شده بازی گویای همه چیز است. آبی‌ها در شرایطی که مقابل ذوب آهن به مشکل خورده بودند، در وقت‌های تلف شده بازی با گل به‌خودی مدافع میزبان به برتری یک بر صفر دست یافتند و اینطور به شادی پرداختند.

سقوط از عرش به فرش
نفت مسجدسلیمان با هدایت رضا مهاجری روزهای تیره و تاری را سپری می‌کند. شاگردان مهاجری بعد از شروع قدرتمندانه در این فصل و موفقیت جلوی تیم‌های مدعی، در چهار هفته اخیر نتایج اسف‌باری را کسب کرده‌اند. آن‌ها به ترتیب مقابل پرسپولیس، نساجی، گل‌گهر و تراکتور شکست خوردند.

غلامپور بدون بغل نماند
بهزاد غلامپور به شادی‌های خطرناک بعد از پیروزی و گلزنی معروف است. در نبود ریکاردو ساپینتو، مربی دروازه‌های استقلال بعد از بازی به سراغ دروازه‌بان و کاپیتان تیمش رفت و اینطور روی سر او خراب شد تا خوشحالی خود از کسب سه امتیاز شیرین در اصفهان را با حسینی تقسیم کند.

فولاد، همچنان بدون باخت
شاگردان نکونام اگر بازی‌های خود را نمی‌برند، در عوض شکستی را هم تجربه نکرده‌اند. قرمزپوشان اهواز در هشت دیدار اخیر خود هیچ شکستی نداشتند و بعد از شکست خوردن ذوب آهن و مس، تنها تیم بدون شکست محسوب می‌شوند اما هواداران این تیم انتظار پیروزی در دیدار خانگی مقابل پیکان را داشتند که محقق نشد.

-شیر در بیشه قرمزها
شیخ دیاباته بعد از دو فصل بازی برای استقلال در لیگ نوزدهم و بیستم، امسال راهی پرسپولیس شد تا خاطرات شیرین با استقلال را این بار با لباس تیم رقیب یعنی پرسپولیس تکرار کند. او که با خوشحالی منحصر به فرد خود بعد از گلزنی شناخته نمی‌شود، برای اولین بار به عنوان بازیکن جانشین برای پرسپولیس بازی کرد اما در گلزنی ناکام بود و باید برای دیدن خوشحالی او به انتظار نشست.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=30824

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.