• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

تصاویر منتخب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال/ یک پنالتی لیگ را داغ کرد

  • 05 دی 1401 - 12:03
تصاویر منتخب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال/ یک پنالتی لیگ را داغ کرد

به گزارش ایسنا، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران هم مثل برق و باد گذشت و رقابت در صدر جدول لیگ برتر ایران با حضور چندین تیم هم امتیاز، داغ‌تر شده است. اگر چه بازی‌ها کیفیت فنی بالایی ندارند اما در نهایت نتایج به نحوی است که می‌توان از چندین تیم به عنوان مدعی قهرمانی نام برد. این هفته از بازی ها تحت تاثیر برخی تصمیمات داوری عجیب و بازی‌ها سرد و کسل کننده بود که به مرور برخی از تصاویر برتر این مسابقات می‌پردازیم:
– پنالتی و دیگر هیچ
چهره ویژه بازی استقلال و صنعت نفت آبادان، دکتر بیژن حیدری بود. بازی دو تیم در طول ۹۰ دقیقه صحنه تاکتیکی و خاصی نداشت و بیشتر روی ارسال‌ها و سانتر از جناحین چندین صحنه نه چندان جدی خلق شد که برای بیننده مسابقه سرگرم کننده نبود اما در اواخر بازی تصمیم حیدری برای اعلام خطای پنالتی به سود استقلال اعتراض‌های بسیار از سوی صنعت نفت به دنبال داشت. استقلال به لطف گلزنی از روی نقطه پنالتی، فعلا در کورس قهرمانی قرار دارد.

– آلرژی جواد به تیم ملی!
جواد نکونام از چند ماه پیش تا حالا جزو گزینه‌های مربیگری و سرمربیگری تیم ملی است. به تازگی مهدی تاج از او به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی هم نام برده تا با همین مساله تیم او باز هم در کسب پیروزی ناکام شود. از زمانی که نام نکونام در محدوده نیمکت تیم ملی مطرح شده، تیم او از کسب پیروزی فاصله گرفته و در هفته سیزدهم هم فولاد از این قاعده مستثنی نبود و در خانه خود گل خورد و به تساوی دست یافت.

– واکنش‌های پاکو در تبریز
از سابقه خمز مشخص بود که با ورود او به ایران، حداقل کنار زمین و محدوده فنی تراکتور پرجنب و جوش‌تر از زمان مربیگری بردیف خواهد بود. هر چقدر بردیف آرام بود، خمز آرام و قرار ندارد و در طول ۹۰ دقیقه بازی، می‌توان تصاویر جذابی از این مربی شکار کرد. او در تساوی تیمش مقابل مس کرمان فعال‌تر از بازیکنانش بود و مدام بالا و پایین می‌پرید.

– سردتر از هوای تهران
بازی پرسپولیس و پیکان در هوای سرد تهران برگزار شد و مثل دمای هوا، سرد و کم تحرک بود. تلاش هر دو تیم برای گلزنی هم چنگی به دل نزد و شاید صحنه‌های حساس بازی هم به اندازه انگشتان یک دست نبود. بازیکنان نیمکت نشین برای در امان ماندن از سرمای تهران و نیمکت‌های یخ زده آزادی، به پتوهای گرم و نرم پناه بردند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=36351

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.