• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

تصاویر سه شهید فلسطینی امروز در نابلس/ محل شهادت گلباران شد

  • 21 اسفند 1401 - 13:00
تصاویر سه شهید فلسطینی امروز در نابلس/ محل شهادت گلباران شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، منابع فلسطینی اسامی سه جوان فلسطینی که در درگیری مسلحانه صبح امروز با نظامیان اشغالگر صهیونیست در نابلس به شهادت رسیدند را اعلام کردند.
در عملیات کمین نظامیان صهیونیست در منطقه جیت در غرب نابلس، سه مبارز جوان فلسطینی به نام جهاد محمد الشامی، عدی عثمان الشامی و محمد الدبیک به شهادت رسیدند.
در تحولی دیگر، منابع فلسطینی با انتشار تصاویری از گلباران محل شهادت سه شهید فلسطینی در منطقه جیت در غرب نابلس خبر دادند:

از سوی دیگر، گروه های مختلف فلسطینی از جمله حماس، جهاد اسلامی، جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین، جنبش مجاهدین فلسطین و کمیته های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه هایی جداگانه ضمن اعلام تبریک و تسلیت شهادت سه مبارز فلسطینی در نابلس، بر ادامه راه شهدا تا زمان بیرون راندن اشغالگران از سرزمین فلسطین تاکید ورزیدند.

صبح امروز یکشنبه نظامیان صهیونیست با ایجاد یک کمین در منطقه جیت در غرب نابلس، یک عملیات جدید ترور را به اجرا گذاشتند. در این عملیات تروریستی سه جوان فلسطینی در تیراندازی نظامیان به شهادت رسیده اند و یک جوان فلسطینی دیگر نیز بازداشت شده است.
خبرنگار نظامی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده است که این جوانان فلسطینی در ابتدا یک عملیات تیراندازی را در منطقه جیت انجام داده اند و سپس در کمین نظامی گرفتار شده اند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=39619

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.