• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

تشریح آخرین قوانین داوری کشتی برای آزادکاران اردونشین

  • 11 فروردین 1401 - 12:43
تشریح آخرین قوانین داوری کشتی برای آزادکاران اردونشین

به گزارش خبرگزاری مهر، اعضای تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان که اردوی خود را برای حضور در رقابت‌های پیش رو از جمله قهرمانی آسیا در مغولستان، بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان پیگیری می‌کنند، صبح امروز در جریان آخرین قوانین و مقررات کشتی دنیا قرار گرفتند.

محمد ابراهیم امامی داور درجه یک بین المللی و مشاور داوری رئیس فدراسیون کشتی که با حضور در اردوی تیم ملی نسبت به تشریح این قوانین و مقررات اقدام کرد در مورد، این کلاس آموزشی گفت: با توجه به اینکه قوانین اتحادیه جهانی کشتی در سال ۲۰۲۲ با کمی تغییرات روبرو شده بود، نیاز بود که با حضور در اردوی تیم ملی نسبت به تشریح آخرین قوانین و مقررات داوری کشتی دنیا اقدام کنیم.

وی در مورد موارد مطرح شده در این کلاس گفت: مواردی همچون فرار از تشک در حالت‌های مختلف، فرار از فن، جرایم کم کاری، اخطارها و پوئن ها، نحوه صحیح شروع مجدد کشتی در خاک و انواع خطاهای کشتی برای ملی پوشان آزادکار تشریح شد.

امامی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ملی پوشان حدود ۳ هفته دیگر در رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا به میدان می‌روند، تشریح این قوانین برای آنها و کادر فنی بسیار کمک کننده خواهد بود.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=19137

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.