• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

تردد زائران عتبات عالیات به صورت کاروانی و انفرادی مجاز است

  • 30 تیر 1401 - 1:16
تردد زائران عتبات عالیات به صورت کاروانی و انفرادی مجاز است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حکیم عبداللهی عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: تردد زائران عتبات عالیات به صورت کاروانی و انفرادی از مرز شلمچه همچنان امکان پذیر است.

وی با تاکید بر اینکه زائران اربعین حسینی از هم‌اکنون مقدمات سفر را آغاز کنند، افزود: با توجه به نزدیک شدن به سوگواری سرور و سالار شهیدان و راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی، زائرانی که قصد شرکت در مراسم اربعین حسینی دارند در صورتی اجازه خروج از کشور خواهند داشت که از اعتبار گذرنامه حداقل ۶ ماه باقی مانده باشد.

وی بیان کرد: ثبت نام در سامانه «سماح» و رعایت سایر شرایط ثبت نامی مندرج در آدرس Samah.haj.ir از دیگر الزامات برای شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین سال جاری است که نحوه و چگونگی پیش ثبت نام متعاقباً و به موقع از طریق کمیته اعزام اربعین (سازمان حج و زیارت) اطلاع رسانی می‌شود.

سرهنگ عبداللهی تاکید کرد: از دیگر الزامات شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی، تزریق ۲ دُز واکسن است و کسانی که ۶ ماه از آخرین زمان تزریق واکسن آن‌ها گذشته است باید دُز یادآور تزریق کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: با پیش بینی‌هایی که اندیشیده شده امید است که در کنگره عظیم اربعین حسینی امسال خدمات مطلوب و بهتری برای رفاه حال زائران اباعبدالله الحسین (ع) ارائه شود.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=26105

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.