• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

ترافیک نیمه سنگین در اغلب محورهای منتهی به مرزها

  • 24 شهریور 1401 - 13:09
ترافیک نیمه سنگین در اغلب محورهای منتهی به مرزها

مهرداد برقی، کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، روز پنجشنبه، ۲۴ شهریورماه، در تشریح آخرین وضعیت راه‌های کشور ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل دوراهی شهرستانک تا پیچ سرهنگ و محدوده‌های سیاه بیشه و هزارچم و مسیر شمال به جنوب حدفاصل تونل کندوان تا میدانک را سنگین خواند.
وی همچنین از ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا انتهای مسیر محدوده شهرستانک خبر داد و گفت: ترافیک در محور هراز مسیر جنوب به شمال حدفاصل پلور تا شاهاندشت و محدوده‌های بایجان و سه راهی چلاو، آزادراه قزوین – رشت حدفاصل منجیل تا شهر رودبار و حدفاصل امامزاده هاشم تا پلیس راه رشت و محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده دماوند سنگین است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور وضعیت جوی آزادراه قزوین – رشت را بارانی اعلام کرد و گفت: محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند، با این حال اما در برخی از محورهای استان‌های گیلان، گلستان و مازندران بارش باران گزارش شده است.
برقی آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها را تشریح و عنوان کرد: در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل مهرویلا تا کمالشهر، آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس و محور شهریار – تهران محدوده شهرقدس شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.
وی افزود: ترافیک در محور ایلام – سرابله – حمیل محدوده‌های تونل آزادی و گلمه، محور چذابه – بستان محدوده بستان و محور خرمشهر – شلمچه و بالعکس محدوده شلمچه نیمه سنگین است.
به گفته کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور تردد در محور ایلام – مهران و محور سرپل ذهاب – قصر شیرین روان است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=29035

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.