• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

ترابی به رضاییان اجازه نداد ایستگاهی بزند!

  • 29 بهمن 1400 - 21:36
ترابی به رضاییان اجازه نداد ایستگاهی بزند!

به گزارش ایسنا، در جریان هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف آلومینیوم اراک رفت.

پیش از آغاز این دیدار اتوبوس آلومینیوم اراک زوتر از پرسپولیسی‌ها به ورزشگاه رسید و بازیکنان این تیم وارد رختکن شدند تا خود را برای بازی آماده کنند.

زمانی که بازیکنان پرسپولیس در حال گرم کردن بودند، توجه‌ خبرنگاران و عکاسان به حضور رامین رضاییان بود. حمید مطهری هم که نظاره‌گر کار شاگردانش بود سعی داشت نکات فنی را به آن‌ها گوشزد کند. 

پیش از آغاز بازی، یحیی گل‌محمدی دیداری با رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم داشت. کریم باقری نیز برای لحظاتی با خطیبی به صحبت پرداخت. 

در دقیقه ۱۱ زمانی که پرسپولیس سمت چپ محوطه جریمه آلومینیوم صاحب یک ضربه ایستگاهی شد، رامین راضاییان‌ به سمت توپ رفت و قصد داشت ضربه را بزند اما ترابی اجازه چنین کاری به او نداد. با این حال در دقایق پایانی نیمه نخست باز هم در همانجا پرسپولیس یک ضربه ایستگاهی به دست آورد که این‌بار رضاییان پشت توپ قرار گرفت و ضربه را زد.

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به همراه محمود خوردبین سرپرست سابق تیم پرسپولیس با حضور در ورزشگاه آزادی این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.  

در اواخیر نیمه نخست زمانی که روی یک صحنه کمک داور به ضرر آلومینیوم آفساید اعلام کرد، خطیبی با حرکت جالبی به تصمیم کمک داور اعتراض کرد. در ادامه به خاطر اعتراض‌های مکرر خطیبی داور به او کارت زرد داد.

بعد از گلی که حامد پاکدل در دقیقه ۷۱ به ثمر رساند، این بازیکن بعد از خوشحالی در بین بازیکنان به سمت نیمکت رفت و داوود فنایی، مربی دروازه‌بانان این تیم را در آغوش گرفت.

بعد از این که سید جلال حسینی به جای مهدی عبدی وارد زمین شد، کمال کامیابی‌نیا که تا آن لحظه بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بود، به سمت حسینی رفت و بازوبند کاپیتانی را بر بازوی او بست.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=16779

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.