• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳

تدریس «صافی» در مهد کاراته دنیا/ طلای ندیمی در کاتای انفرادی

  • 15 مرداد 1401 - 13:27
تدریس «صافی» در مهد کاراته دنیا/ طلای ندیمی در کاتای انفرادی

به گزارش خبرنگار مهر، پانزدهمین دوره رقابت‌های شوتوکان کاراته قهرمانی جهان در حالی با حضور کاراته کاهای ۲۲ کشور به میزبانی ژاپن در توکیو آغاز شده که طی روزهای گذشته دوره‌های آموزشی فدراسیون جهانی در سالن معروف «بودکان» آغاز شده است.
احمد صافی علاوه بر تدریس کاتای «سو چین» و «گانکاکو» در روز پایانی به درخواست «هیتوشی کاسویا» رئیس فدراسیون جهانی، سمینار تخصصی کومیته را برای مربیان بیش از ۲۲ کشور برگزار کرد که مورد توجه و تشویق شرکت کنندگان قرار گرفت.
نوع و شیوه آموزش این مربی ایرانی در مهد کاراته جهان بسیار قابل توجه بود و حاضران در کلاس با شیوه متفاوتی از آموزش مواجه شدند. در پایان این سمینار مسئولین ارشد فدراسیون جهانی ضمن تقدیر از این مربی این کلاس آموزشی را بسیار مؤثر و مفید دانستند.
این دست فعالیت‌ها همواره باعث مطرح شدن نام کاراته ایران در مجامع جهانی خواهد شد و ایران را به عنوان یک کشور فنی همواره مورد توجه قرار خواهد داد. احمد صافی که دو روز قبل برای دو سال دیگر به عنوان عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی شوتوکان کاراته انتخاب شد، از مربیان و مدرسان کاراته کشور هست که در کنار هدایت تیم ملی کاراته کره جنوبی، در کشورهای مختلف سمینارهای فنی برگزار می‌کند.
اما در آغاز مسابقات جهانی این رشته، علی رضا ندیمی در روز نخست مسابقات قهرمانی جهان مدال طلای کاتا انفرادی رده سنی جوانان را بالاتر از دو کاتاروی ژاپنی به خود اختصاص داد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=27305

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.