• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲

تداوم هوای خنک و آرام در استان اردبیل طی امروز و فردا

  • 26 مرداد 1400 - 14:43
تداوم هوای خنک و آرام در استان اردبیل طی امروز و فردا

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با مهر، به تشریح آخرین وضعیت نقشه‌های هواشناسی در استان اردبیل پرداخت و اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، به دلیل تداوم ماندگاری پرفشار سطح زمین در منطقه، طی امروز و فردا آسمان استان نیمه ابری پیش بینی می‌شود.

وی تراکم ابر را بیشتر در مناطق شمالی و نوار شرقی استان اعلام کرد و افزود: در این مناطق به تدریج از میزان ابرناکی کاسته شده و در ساعات بعدازظهر و عصر پدیده غالب وزش باد با سرعت تند پیش بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل هوای استان را طی امروز و فردا خنک پیش بینی کرد و گفت: همچنین عصر امروز و امشب نیز در برخی مناطق، افزایش ابر و رگبار پراکنده احتمال می‌رود.

محمدی از نفوذ سامانه جدید از روز پنجشنبه به استان خبر داد و افزود: روزهای پنجشنبه و جمعه با نفوذ کم فشار از مرکز کشور، آسمان استان غالباً صاف بوده و ضمن افزایش موقتی دمای هوا از شدت وزش باد نیز در سطح استان کاسته می‌شود.

وی به کمینه و بیشینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: در این مدت شهرستان بیله سوار با دمای ۲۰ درجه بالای صفر گرم‌ترین و شهرستان نیر با دمای ۱۱ درجه سانتی گراد بالای صفر خنک‌ترین منطقه استان اردبیل به ثبت رسیده است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=2498

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.