• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

تداوم نوار شکست‌ناپذیری ذوبی‌ها در هفته دوازدهم/ هشتمین برد پیکان

  • 10 دی 1400 - 0:14
تداوم نوار شکست‌ناپذیری ذوبی‌ها در هفته دوازدهم/ هشتمین برد پیکان

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته دوازدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (پنج‌شنبه نهم دی‌ماه) با برگزاری ۴ دیدار در شهرهای کاشان، اصفهان، رفسنجان و تهران پیگیری شد.

خانه والیبال تهران این هفته میزبان تقابل دو تیم پیکان و ستارگان فارس بود؛ رقابتی که با نتیجه سه بر صفر به سود خودروسازان تمام شد. شاگردان نیلوفر رشیدی در تیم پیکان درحالی هشتمین پیروزی را در کارنامه خود ثبت کردند که حتی ۲۴ امتیازی‌ شدنشان تاثیری در ارتقای این تیم از رتبه چهارمی جدول نداشت. پیکان در این بازی موفق به کسب امتیازهای ۲۵ بر ۱۵ در ست اول و ثبت امتیازهای ۲۵ بر ۱۶ در ست‌های دوم و سوم شد.

تقابل دو تیم در مدت زمان ۸۳ دقیقه انجام شد و سهیلا محمدعلیزاده و فاطمه زندی نظارت فنی و داوری بازی را برعهده داشتند. فرحناز قویدل و حوریه رضازاده هم به عنوان داور اول و دوم این دیدار را قضاوت کردند.

تیم صدرنشین ذوب‌آهن این هفته به میهمانی رفسنجانی‌ها رفت. شاگردان آسیه پام در مس رفسنجان قصد داشتند این هفته با استفاده از امتیاز میزبانی و غلبه بر قهرمان نیم‌فصل، جایگاه پنجمی خود را در جدول حفظ کنند اما این اتفاق رخ نداد تا شاگردان فریبا صادقی موفق به پیروزی سه بر صفر و ثبت امتیازهای ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۸ مقابل میزبان خود شوند. به این ترتیب ذوب‌آهن با کسب دوازدهمین برد، نوار پیروزی‌های متوالی خود را حفظ کرد.

این دیدار به مدت ۸۴ دقیقه طول کشید. آذر منشی، منیژه صادقی، نرگس افشین، مرضیه ابراهیم‌زاده به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم تیم نظارت و قضاوت این بازی را تشکیل دادند.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=13768

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.