• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

تدارک تأمین ارزاق عمومی زائران در ۵۰۰ نقطه از اطراف حرم مطهر رضوی

  • 07 شهریور 1401 - 13:49
تدارک تأمین ارزاق عمومی زائران در ۵۰۰ نقطه از اطراف حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن داوری در نشست تخصصی فعالان گردشگری مشهد با رویکرد معرفی طرح مهمان امام رضا (ع)، ادب حضور و تبیین شاخص‌های عفاف و حجاب در مراکز گردشگری اظهار کرد: حضور جدی مدیران و فعالان حوزه گردشگری نشان دهنده عشق و مودت خادمان امام رضا (ع) به اهل بیت است.
فرماندار مشهد با اشاره به همت و تلاش فعالان حوزه گردشگری برای خدمت به زائران ادامه داد: مشهد به واسطه آئین‌ها و مراسم‌های روزهای پایان ماه صفر می‌شناسند.
وی با بیان این‌که امام رضا (ع) فلسفه وجودی این شهر است، تصریح کرد: بنا داریم امسال متفاوت از سال‌های گذشته، به زائران خدمت کنیم، برای تأمین ارزاق عمومی طی روزهای پایانی صفر در ۵۰۰ نقطه از اطراف حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده است.
داوری با بیان اینکه در مسیر پایانه مسافربری تا حرم مطهر رضوی ۱۴ هزار مترمربع موکب خدمت‌رسانی به زائران ایجاد خواهد شد، اظهار کرد: امیدوارم در روزهای پایان صفر آنگونه که شایسته است به زائران خدمت کنیم.
فرماندار مشهد با اشاره به خدمات‌رسانی واحدهای اقامتی و گردشگری به زائران گفت: کم‌ترین تخلف در خدمات دهندگان به زائران در این حوزه وجود دارد، بابت نظم و خلوص شما تشکر می‌کنم.
وی با بیان این‌که از مدیرکل و معاونان پاسخگو و انقلابی و رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مشهد که با رویکرد ارتقا امیدوارانه تلاش می‌کند، تشکر می‌کنم.
استفاده از ظرفیت خالی هتل‌ها برای اسکان زائران در طرح مهمان امام رضا (ع)
هم‌چنین سیدجواد موسوی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی با اشاره به طرح مهمان امام رضا (ع) اظهار کرد: در این طرح فضایی فراهم شده تا از ظرفیت خالی هتل‌ها برای اسکان زائران استفاده شود.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: نوروز امسال با سونامی سفر مواجه شدیم و حجم زائران به میزانی بود که ظرفیت اماکن اقامتی تکمیل شد و با کمک فرمانداری و ستاد خدمات سفر استان و شهرستان از دیگر ظرفیت‌هعا برای اسکان زائران استفاده شد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=28353

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.