• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

تجهیزات امدادی هلال‌احمر به‌روز می‌شود

  • 22 اردیبهشت 1402 - 13:59
تجهیزات امدادی هلال‌احمر به‌روز می‌شود

‌به گزارش خبرگزاری مهر، محمودی در مانور بزرگ امداد و نجات که روز جمعه در فرودگاه سپهر اجرا شد، با اشاره به تجارب کسب شده در مأموریت امدادرسانی به زلزله زدگان ترکیه گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر، با تجربه و تبحر خود موفق شدند حضوری مؤثر در این مأموریت داشته باشند.
وی با اشاره به گستردگی تخریب‌ها در زلزله ترکیه و ریزش ساختمان‌ها و برج‌های غول پیکر افزود: خیلی از تیم‌های امدادی صاحب‌نام و مدعی، توان حضور در این ویرانه‌ها برای نجات جان زلزله زده‌ها یا خروج پیکرها را نداشتند، اما امدادگران ایرانی با از خود گذشتگی و شجاعتشان در این مناطق حاضر شدند و به امدادرسانی پرداختند.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه ما از این حادثه درس‌های بزرگی گرفتیم که مهمترین آن تجهیز خود به امکانات امداد و نجات به‌روز و آمادگی نیروها برای رویارویی با چنین حوادثی است، از خرید امکانات و تجهیزات به‌روز در ۶ ماهه اول امسال خبر داد و گفت: بعد از خرید این تجهیزات در مانوری وسیع‌تر، توان امدادی خود را به نمایش خواهیم گذاشت.
وی تاکید کرد: همگرایی اعضای ستاد بحران و آشنایی آن‌ها با تاکتیک‌های امدادی هر حوزه، سرعت امدادرسانی در حوادث را بیشتر و حصول نتایج را برای ما در این مواقع بهتر خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=41850

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.