• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

تجمع هواداران تراکتور مقابل بنیان‌دیزل و شعار علیه کمالوند

  • 10 شهریور 1400 - 20:42
تجمع هواداران تراکتور مقابل بنیان‌دیزل و شعار علیه کمالوند

به گزارش ایسنا، حدود ۱۰۰ هوادار تراکتور امروز (چهارشنبه) مقابل ورزشگاه بنیان‌دیزل تبریز، محل برگزاری تمرین تیم فوتبال تراکتور تجمع کردند و اعتراض خودشان را به رویه مدیریتی این باشگاه اعلام کردند. شعارهای هوادران تراکتور در این تجمع بیشتر در اعتراض به عملکرد فراز کمالوند، سرمربی این تیم بود و شعارهای شدیداللحنی علیه سرمربی تیم‌شان دادند و حتی خواهان جدایی او از تراکتور شدند.

آن‌ها همچنین پس از پایان تمرین تیم تراکتور در بنیان دیزل مقابل درب این ورزشگاه تا زمانی که کمالوند بخواهد این ورزشگاه را ترک کند، باقی ماندند اما موفق نشدند سرمربی تیم‌شان را پیدا کنند.

اکبر ایمانی، هافبک تراکتور که اختلافش با جمشید نظمی و فراز کمالوند، مدیرعامل و سرمربی تراکتور علنی شد، امروز (چهارشنبه) در صفحه شخصی‌اش تا ساعت ۵ به فراز کمالوند فرصت داد تا تکلیفش را مشخص کند و اعلام کرد که ساعت ۵ به ورزشگاه بنیان‌دیزل می‌آید تا کمالوند را ببیند. همین موضوع باعث شد که هواداران تراکتور در حمایت از اکبر ایمانی به ورزشگاه بنیان‌دیزل بیایند. البته ایمانی بعد از تجمع هواداران تراکتور اعلام کرد که قصد نداشته سیگنالی مبنی بر تجمع هواداران بدهد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=4181

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.