• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

تجلیل از خانواده شهید احمدی روشن و پیشکسوت رسانه های ورزشی

  • 03 مرداد 1401 - 0:39
تجلیل از خانواده شهید احمدی روشن و پیشکسوت رسانه های ورزشی

به گزارش خبرنگار مهر، این مراسم عصر امروز با حضور هادی ساعی رئیس و حسین حسین زاده، سرپرست دبیری فدراسیون، پیشکسوتان و اعضای تیم‌های ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان در محل فدراسیون تکواندو، برگزار شد و طی آن از خانواده شهید مصطفی احمدی روشن بود تجلیل شد. پسر این شهید بزرگوار از خانواده تکواندوست. ضمن اینکه از خانواده مرحوم فتح الله فتحی از بزرگان رسانه و رزمی‌نویسان با سابقه رسانه کشور تجلیل شد. مرحوم فتحی خرداد ماه ۱۳۹۹ پس از پشت سر گذاشتن یک دوره بیماری سخت دار فانی را وداع گفت.

در جریان این مراسم، رئیس فدراسیون تکواندو طی سخنانی خطاب به حاضرین عنوان داشت: بدون شک آینده تکواندو ایران متعلق به همین نونهالان و نوجوانانی است که اکنون برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان آماده شده‌اند و امیدوارم تکواندوکاران شایسته کشورمان بتوانند نتایج خوبی در آوردگاه جهانی بلغارستان کسب کنند.

هادی ساعی ادامه داد: باید از متین فرزین مدیرعامل شرکت اعتماد کابل البرز و اعضای هیأت مدیره بواسطه حمایت از این تیم‌ها تشکر می‌کنم و این عزیزان از این به بعد دیگر عضوی از خانواده تکواندو هستند. در این برهه که مشکلات اقتصادی زیادی وجود دارد از این دوستان به خاطر حمایت از آینده‌سازان تکواندو ایران ممنون هستیم و قطعاً سهم بزرگی در افتخارآفرینی روزهای آینده برای مدیران این شرکت قائل هستیم. تلاش می‌کنیم با افتخارآفرینی‌های قهرمانان آینده تکواندو به خوبی جواب اعتماد مدیران این شرکت را بدهیم.

در ادامه این مراسم، امیر عباس رهنما عضو تیم ملی تکواندو نوجوانان سوگند نامه تیم‌های ملی را قرائت کرد.

اکرم خدابنده نیز به عنوان سفیر نیکوکاری فدراسیون تکواندو نیز در این مراسم گفت: قبل از به دست آوردن دستاوردهای بزرگ دنیا، حال همه انسان‌ها با خدمت به خلق خوب می‌شود. قصد داریم با حمایت اسپانسر فدراسیون چند زندانی را آزاد کنیم و در کنار آن با کمک فدراسیون به چند نفر از خانواده‌های بی‌سرپرست کمک کنیم.

در پایان نیز اعضای تیم‌های ملی و مسئولان فدراسیون تکواندو بر سر مزار شهید گمنام دفن شده در فدراسیون تکواندو حاضر شدند.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=26453

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.