• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

تجربه دختران فوتبال از بازی در گودال مرگ نقش جهان!

  • 06 اردیبهشت 1401 - 0:49
تجربه دختران فوتبال از بازی در گودال مرگ نقش جهان!

به گزارش ایسنا، ۱۵ هفته از لیگ برتر فوتبال زنان گذشته است و سه تیم بالای جدول اختلاف امتیاز کمی با هم دارند؛ خاتون بم، شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان به ترتیب با ۴۰، ۳۸ و ۳۷ امتیاز سه تیم برتر هستند که برای کسب قهرمانی رقابت می‌کنند.

هاجر دباغی، ملی‌پوش سپاهان در مورد عملکرد این تیم در نیم فصل دوم لیگ و کاهش اختلاف امتیاز با صدر جدول به ایسنا گفت: با شروع نیم‌فصل دوم خیلی خوب کار کردیم و نتیجه گرفتیم. در نیم فصل اول بدشانس بودیم؛ در بازی با سیرجان تیم برتر بودیم اما داور پنالتی ما را نگرفت و دقایق پایانی گل خوردیم. در بازی با بم هم متاسفانه کرونا داشتم و بازی نکردم اما بازیکنان تیم ما خیلی خوب کار کردند و چند بار توپشان به تیرک خورد. در دیدار با ذوب آهن هم با اشتباه فاحش داوری دو امتیاز از دست دادیم. همین مسائل باعث شد تا اختلاف امتیاز بین تیم‌های صدر جدول زیاد شود.

او افزود: در نیم فصل دوم هم قسم شدیم بهترین نتیجه را بگیریم. خوشبختانه تا الان همه چیز خوب بوده و همه عوامل از جمله حمایت باشگاه، آرامش تیم، بازی در نقش جهان، کادر فنی و بازیکنان همه تاثیرگذار بوده‌اند. امیدوارم بازی‌های باقی مانده را هم به خوبی پشت سر بگذاریم و جایگاه خوبی را در جدول به دست بیاوریم.  

ملی‌پوش سپاهان در مورد بازی در وزشگاه نقش جهان که برای اولین بار به تیم زنان سپاهان اختصاص پیدا کرد، بیان کرد: بازی در این ورزشگاه روی ما خیلی تاثیر گذاشت و در این زمین خیلی خوب بازی می‌کنیم. البته زمین صفائیه هم چمن خوبی دارد اما نقش جهان جور دیگری است. سبک بازی ما روی زمین است و آنجا به خوبی کار می‌کنیم. از طرفی وقتی وارد زمین می‌شویم، تیم تعصب خاصی می‌گیرد. هواداران اسم این ورزشگاه را “گودال مرگ نقش‌جهان” گذاشته‌اند.

او به برگزاری مسابقات این تیم بدون حضور تماشاگران اشاره کرد و گفت: متاسفانه مسابقات ما بدون تماشاگر برگزار شد. البته در هفته پانزدهم برخی از بازی‌ها با تماشاگر بود و امیدوارم در هفته شانزدهم هم تماشاگران ما اجازه ورود به ورزشگاه را پیدا کنند.

دباغی در مورد شانس قهرمانی سپاهان در لیگ گفت: هنوز ۶ هفته مانده است، چیزی قابل پیش‌بینی نیست و هیچ تیمی نمی‌تواند خود را از پیش قهرمان بداند. بنابراین همه می‌جنگند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=20625

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.