• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

تبریک ولایتی به رئیس جدید رسانه ملی

  • 07 مهر 1400 - 19:39
تبریک ولایتی به رئیس جدید رسانه ملی

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با صدور پیامی، انتصاب پیمان جبلی به ریاست سازمان صدا و سیما را تبریک گفت.

متن پیام ولایتی به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر پیمان جبلی

ریاست محترم سازمان صدا و سیما

سلام علیکم؛

انتصاب شایسته حضرتعالی به ریاست سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران را که نشان از اعتماد مقام معظم رهبری دارد صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

بدون شک تجربیات ارزنده اجرایی، مدیریتی و ظرفیت‌های ارزشمند علمی حضرتعالی در موضوعات رسانه‌ای و فرهنگی و شناخت عمیق از صداوسیما به عنوان رسانه ملی و بزرگترین سازمان رسانه‌ای کشور، ذخیره‌ای گرانبها در جهت ایجاد تحول و اتخاذ رویکردهای مثبتی است که بر اساس منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب می‌بایست مورد توجه قرار گیرد.

همچنین لازم می‌دانم از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و خالصانه جناب آقای دکتر علی عسگری در طول دوران تصدی ریاست سازمان صداوسیما تقدیر و تشکر نمایم.

امیدوارم با عنایات الهی و توجه اهل بیت (علیه‌السلام) و همراهی همکاران پرتلاش و دلسوز سازمان صداوسیما، توفیقات روزافزون برای جنابعالی حاصل گردیده ضمن آنکه همچون گذشته مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی همکاری و توسعه تعاملات و ارتباطات را خواهد داشت.

علی‌اکبر ولایتی

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=7440

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.