• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

تبریک وزرای خارجه ارمنستان و تاجیکستان به «امیر عبداللهیان»

  • 05 شهریور 1400 - 20:39
تبریک وزرای خارجه ارمنستان و تاجیکستان به «امیر عبداللهیان»

به گزارش مهر، «آرارات میرزویان» وزیر امور خارجه جمهوری ارمنستان طی پیامی خطاب به حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، اخذ رای اعتماد و شروع به کار او را تبریک گفت.

وزیر امور خارجه ارمنستان همچنین در این پیام ابراز امیدواری کرد که در دوره وزارت «امیر عبداللهیان» دو کشور به توسعه روابط دوستانه خود که بر پایه‌های آداب و سنن تاریخی عمیق استوار می‌باشد، ادامه خواهند داد.

وی افزود: اطمینان دارم که در دوره جدید والاترین و بیشترین تلاش‌های دوجانبه جهت توسعه و تعمیق روابط بین دو کشور و دو ملت دوست به کار گرفته خواهد شد.

وزیر امور خارجه ارمنستان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی در قفقاز جنوبی دارد و ما با در نظر داشتن چالش‌های امنیتی نوین موجود، مجدانه پی گیر موضوع تعمیق گفتگوها در عرصه‌های گوناگون و در راستای تحکیم روابط دوجانبه می‌باشیم.

همچنین «سراج‌الدین مهرالدین» وزیر امور خارجه جمهوری تاجیکستان طی پیامی خطاب به حسین امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه اخذ رای اعتماد و شروع به کار او را تبریک گفت.

وزیر امور خارجه تاجیکستان همچنین در این پیام تاکید کرد: باور دارم که با سعی و کوشش و تلاش‌های مشترک، روابط دوستانه و همکاریهای دو کشور هم زبان گسترش تازه پیدا خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=3555

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.