• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳

تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری و ایثارگران را پیگیری می کنیم

  • 08 مهر 1400 - 1:39
تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری و ایثارگران را پیگیری می کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی یوسفی شامگاه چهارشنبه در آئین بهره برداری از هفت دستگاه خودروی عملیاتی و تجهیزات تخصصی جدید و آئین رونمایی از کتاب آموزش ایمنی ویژه کودکان با اشاره به اینکه خودم را یک نیروی شهرداری می دانم و به آن افتخار می‌کنم، اظهار کرد: در روز آتش نشان (هفتم مهر ماه) یاد ۱۸ شیرمرد آتش نشان که در پالایشگاه آبادان جان خود را برای اطفای حریق تقدیم کردند، گرامی می‌داریم.

وی با اشاره به اینکه حادثه پلاسکو را فراموش نمی‌کنیم، افزود: آتش نشانان با بذل جان خود به مردم ثابت کردند که همیشه کنار آنها هستند؛ آتش نشانی اهواز نیز در کرونا، سیل و حوادث مختلف برای خدمات رسانی به مردم در صحنه حاضر شدند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تلاش مجمع نمایندگان خوزستان بر این بوده که در مورد تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری، وزارت کشور را مکلف کردیم تا ظرف سه ماه آئین نامه اداری استخدامی شهرداری‌ها را ارائه دهد.

یوسفی با اشاره به پیگیری برای تبدیل وضعیت شغلی ایثارگران ادامه داد: البته در یک جنگ فرسایشی قرار گرفتیم که بخشی از آن به دلیل جابجایی دولت و عدم انجام این کارها بود.

وی عنوان کرد: باز هم پیگیر اجرایی شدن کامل این مصوبات مجلس هستیم، به سختی کار می‌کنیم و هرگز ناامید نمی‌شویم.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نیروی عملیاتی و به ویژه آتش نشانی یعنی همیشه و در ۳۰ سال خدمت باید آماده به کار باشند و خانواده آنها در این سختی‌ها همیشه همدل و همراه هستند.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=7482

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.