• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

تایید صلاحیت نامزدهای ریاست نرسید/انتخابات فدراسیون کاراته لغو شد

  • 16 اسفند 1401 - 12:54
تایید صلاحیت نامزدهای ریاست نرسید/انتخابات فدراسیون کاراته لغو شد

به گزارش خبرنگار مهر، این مجمع قرار بود از ساعت ۱۰ صبح امروز تشکیل و در پی آن رئیس آینده فدراسیون کاراته انتخاب شود. در شرایطی که همه اعضای مجمع از رؤسای هیأت‌های ورزشی گرفته تا سید مناف هاشمی، نماینده کمیته ملی المپیک نیز در سالن حضور داشتند، محمد پولادگر معاون وزیر ورزش با تاخیر طولانی در مجمع حاضر شد.
پولادگر پس از حضور در مجمع تاکید کرد که به خاطر نرسیدن تایید صلاحیت های نامزدهای ریاست، انتخابات لغو خواهد شد و در زمان جدیدی که تا پایان سال خواهد بود، مجددا برگزار می شود.
وی در حضور اعضای مجمع که از این اتفاق ناراحت بودند گفت: ابتدا یک عذرخواهی به اعضای مجمع بابت تاخیر بدهکار هستم. دوستان می‌دانند علت این تاخیر چه بود. برای برگزاری انتخابات الزاماتی داریم که دو مرحله تایید صلاحیت مدیریتی در حوزه ورزش است و تاییدیه‌های دیگر که به عهده نهادهای نظارتی است و برعهده ما نیست.
معاون وزیر ورزش ادامه داد: ما بدون این تاییدیه‌ها اجازه برگزاری مجمع را نداریم، اما متاسفانه تا این لحظه این تاییدها صادر نشده و اجازه برگزاری مجمع را به ما ندادند. با وجودی که برعهده ما نبوده است، اما بازهم عذرخواهی می‌کنم.
پولادگر خاطرنشان کرد: از اعضای مجمع می‌خواهم به ما کمک کنند و دلشان برای این رشته بسوزد و کمک کنید عزم‌مان را جزم کنیم و یک تاریخ دیگر را برای مجمع درنظر بگیریم. از همه شما ناراحت‌تر هستم و ما هفته آینده سه مجمع داریم و مسابقات نوروز را داریم، اما قول بدهید تا با انتخاب یک تاریخ قبل از پایان سال، بتوانیم مجمع را برگزار کنیم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=39487

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.