• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳

تایید حضور ۱۲ تکواندوکار ایران در گرندپری رم

  • 10 اردیبهشت 1402 - 13:54
تایید حضور ۱۲ تکواندوکار ایران در گرندپری رم

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نخست از رقابت‌های گرندپری تکواندو در سال ۲۰۲۳ از تاریخ ۱۹ تا ۲۱ خرداد ماه با حضور ۲۵۶ تکواندوکار از ۴۸ کشور به میزبانی ایتالیا در شهر «رم» برگزار خواهد شد.
پس از ثبت نام تکواندوکاران از سوی کشورهای مختلف، به تازگی فدراسیون جهانی تکواندو اسامی تکواندوکاران واجد شرایط برای شرکت در این رویداد را منتشر کرد که نام ۱۲ تکواندوکار از کشورمان در میان اسامی دیده می‌شود.
در بخش مردان ابوالفضل زندی و مهدی حاجی موسایی در وزن ۵۸- کیلوگرم، متین رضایی و رضا کلهر در وزن ۶۸- کیلوگرم، مهران برخورداری، امیرمحمد بخشی در وزن ۸۰- کیلوگرم، ابوالفضل عباسی، علیرضا نادعلیان در وزن ۸۰+ کیلوگرم و در بخش بانوان مبینا نعمت زاده در وزن ۴۹- کیلوگرم، ناهید کیانی در وزن ۵۷- کیلوگرم، نرگس میرنوراللهی، ملیکا میرحسینی نیز در وزن ۶۷- کیلوگرم تکواندوکارانی هستند که برای حضور در این رقابتها ثبت نام شده و مورد تایید فدراسیون جهانی قرار گرفته‌اند.
نفر اول تا سوم این رقابت‌ها علاوه بر جایزه نقدی به ترتیب ۶۰، ۳۶ و ۲۱.۶ امتیاز به رنکینگ المپیکی شأن اضافه خواهد شد. همچنین به زودی در خصوص اعزام ملی پوشان در اوزان فوق تصمیم گیری خواهد شد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=41255

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.