• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

تایید حضور بانوان در دیدار استقلال – مس کرمان/ خانم‌ها بلیت بخرند

  • 02 شهریور 1401 - 14:01
تایید حضور بانوان در دیدار استقلال – مس کرمان/ خانم‌ها بلیت بخرند

به گزارش ایسنا، مجید شهیدی مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: برای نخستین بار یکی از دیدارهای لیگ برتر با حضور تماشاگران خانم برگزار خواهد شد. بر این اساس با توجه به قانون استفاده از ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاهها به دلیل کرونا و فروش ۲۸ هزار قطعه بلیت بازی استقلال و مس کرمان، قرار است در مرحله نخست حضور خانم‌ها در رقابتهای لیگ برتر، تعداد محدودی از هواداران خانم با تهیه بلیت از طریق سامانه فروش بلیت رقابتها، دیدار تیم‌های استقلال و مس کرمان را از نزدیک تماشا کنند.
وی افزود: این تماشاگران از در شرقی و پس از گذر از گیت کنترل بلیت وارد ورزشگاه شده و با اتوبوس‌های تعیین شده به سمت تونل و سکوی ویژه تماشاگران خانم منتقل خواهند شد.
شهیدی در ادامه با اشاره به دیدارهای پیش روی لیگ برتر اظهار کرد: قرار است همزمان با برگزاری رقابتهای لیگ برتر در هفته های آتی و با فراهم شدن شرایط و زیر ساختهای لازم به این تعداد تماشاگر خانم برای حضور در رقابتهای لیگ برتر افزوده شود.
وی افزود: در حال حاضر ورزشگاه آزادی تهران آماده پذیرایی از تماشاگران خانم است اما شرایط ورزشگاه‌های دیگر استانها را هم مورد بررسی قرار می دهیم تا در صورت فراهم بودن شرایط و امکانات برای پذیرایی از تماشاگران خانم، این امکان در ورزشگاههای دیگر نیز مهیا شود.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=28134

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.