• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

تایلند میزبان مسابقات والیبال مردان قاره کهن شد

  • 24 خرداد 1401 - 12:47
تایلند میزبان مسابقات والیبال مردان قاره کهن شد

به گزارش خبرگزاری مهر، هفتمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا در گروه مردان از ۱۶ تا ۲۳ مردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

پیشتر کنفدراسیون والیبال آسیا میزبانی این رقابت‌ها را به چین‌تایپه داده بود که این کشور پس از مدتی انصراف داد و تایلند به عنوان میزبان جدید معرفی شد.

بدین ترتیب هفتمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون والیبال آسیا با حضور ۱۲ تیم به میزبانی شهر ناخون پاتوم تایلند برگزار خواهد شد و تیم ملی والیبال جوانان به عنوان نماینده ایران در آن شرکت می‌کند.

شاگردان غلامرضا مومنی‌مقدم سرمربی تیم ملی جوانان ایران در مرحله گروهی در گروه دوم با تیم‌های کره‌جنوبی و نیوزیلند همگروه هستند.

در گروه اول تیم‌های بحرین، تایلند و چین‌تایپه، در گروه سوم قزاقستان، پاکستان و ژاپن و در گروه چهارم قطر، هنگ‌کنگ و استرالیا با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

والیبال ایران با سه قهرمانی (۲۰۰۸ ،۲۰۱۰ و ۲۰۱۶) و دو نایب قهرمانی (۲۰۱۲ و ۲۰۱۸) پرافتخارترین کشور این رقابت‌ها است. تیم ملی ب ایران در سال 2014 در رتبه چهارم این رقابت‌ها قرار گرفت و در سال 2020 نیز به دلیل شیوع کرونا، جام کنفدراسیون والیبال آسیا برگزار نشد.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=23620

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.