• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

تاکید صالحی امیری بر حمایت حداکثری از فدراسیون بسکتبال 

  • 22 فروردین 1401 - 12:43
تاکید صالحی امیری بر حمایت حداکثری از فدراسیون بسکتبال 

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک همراه با پیمان فخری سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی و نصرالله سجادی مشاور عالی فدراسیون امروز دوشنبه با حضور در محل فدراسیون بسکتبال از این فدراسیون و تمرینات تیم نوجوانان بازدید کرد.

در جریان این بازدید جواد داوری رئیس فدراسیون گفت: افتخاری است امروز در کنار صالحی امیری هستیم، ایشان پشتیبانی گرانقدر برای بسکتبال بوده است و امیدواریم این حمایت ها کماکان ادامه داشته باشد.

وی در ادامه اعضای کادر فنی تیم نوجوانان را معرفی کرد و اشاره ای به پیشینه آنها داشت.

داوری تاکید کرد: تیم نوجوانان برای کسب سهمیه جهانی آماده می شود، این تیم یک ماه دیگر باید در مسابقات غرب آسیا شرکت کند و سپس آماده مسابقات قهرمانی آسیا شود.

تاکید صالحی امیری بر حمایت حداکثری از فدراسیون بسکتبال 

رئیس فدراسیون بسکتبال تاکید کرد: در مورد شرایط اردویی تلاش می کنیم تا بهترین امکانات و آنچه لایق بازیکنان است را مهیا کنیم.

در ادامه سید رضا صالحی امیری خطاب به اعضای تیم بسکتبال نوجوانان گفت: خوشحالم کنار شما هستم، خدا روا شکر بازیکنان تیمی که می بینم با این قدهایی که دارند می توانند خبرهای خوشی رقم‌بزنند، قطعا این‌ تیم با مدیریت آقای داوری موفق خواهد شد.

وی تصریح کرد: تجربه می گوید وقتی نسل جدید می آید با خودش یک حرکت جدید شروع می کند، رئیس فدراسیون بسکتبال کاربلد است و مدتی که آماده توانسته کار را جمع کند.

صالحی امیری با بیان اینکه به قصد خدا قوت اینجا آمده ایم، تصریح کرد: اگر کاری باید انجام شود کنار شما هستیم حداکثر حمایت را از فدراسیون بسکتبال داریم.

رئیس فدراسیون بسکتبال خاطرنشان کرد: والیبال ‌و بسکتبال آنقدر جذابیت دارد که می تواند حتی فضای فوتبال را بگیرد، ان‌ شا الله با حضور شما آینده خوبی در انتظار این رشته است.

صالحی امیری یادآور شد: بسکتبال جزو سرآمدان رشته های توپی است، به زودی می تواند جایگاه بالایی کسب کند، باید از همه کسانی که پیش از زحمت کشیدند، تشکر کنیم. ان‌شالله با تیم مدیریتی جدید بسکتبال به قله هایی که مورد نظر ماست برسد.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=19733

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.