• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

تاکید رئیس جمهور بر افزایش تعامل ستاد ملی کرونا با شهرداری

  • 02 مهر 1400 - 19:31
تاکید رئیس جمهور بر افزایش تعامل ستاد ملی کرونا با شهرداری

به گزارش مهر، علیرضا زاکانی روز جمعه در حاشیه مراسم آغاز پویش جهادی تزریق ۳۰۰ هزار دُز واکسن کرونا و بهره برداری از ۲۶ پایگاه واکسیناسیون شهرداری تهران در جمع خبرنگاران در خصوص درخواست وی از ستاد ملی کرونا برای مشارکت در زمینه مقابله با کرونا اعلام کرد: این نامه پیش از سفر رئیس جمهوری به خارج از کشور به آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی تحویل شد و وی ۲ روز قبل به وزیر بهداشت دستوراتی صادر کرد.

وی افزود: بر همین اساس بناست روز یکشنبه هفته آتی در نشست هیات دولت با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هماهنگی هایی در خصوص مشارکت و پیوستگی اقدامات شهرداری با ستاد ملی کرونا که مورد نظر رئیس جمهوری است، انجام شود.

زاکانی به برنامه شهرداری تهران برای کاهش فاصله خدمات اجتماعی میان جنوب و شمال شهر اشاره کرد و یادآور شد: تلاش داریم این بی عدالتی ها و تبعیضی که در ارائه خدمات در موارد متعدد دیده می شود را جبران کنیم و به سمتی برویم که رنگ و روی جنوب شهر که در سختی است، باز شود و شاهد وضعیت بهتری باشیم.

شهردار تهران اظهار داشت: بناست شهرداری تهران از یک نهاد خدماتی به نهاد خدمتگذار اجتماعی تبدیل شود و وقتی صحبت از این سه کلمه می کنید، یعنی باید در تعامل با همه دستگاه ها و در پیوستگی با ملت، ظرفیت خدمت رسانی را بالا برد و این موضوع فقط اختصاص به حوزه بهداشت و درمان ندارد.

وی با اشاره به بهره گیری از ظرفیت تمام نهادهای مردمی از جمله خیریه ها و سمن ها، خاطرنشان کرد: شهرداری و این نهادهای مردمی در یک پیوستگی آشکار با هم هستند.

شهردار پایتخت اضافه کرد: جریان خیریه ها، سمن ها و مجموعه‌ای متشکل از گروه های مردمی، لوکوموتیوهای خدمت رسانی هستند که شهرداری به بهترین نحو با آنها ارتباط برقرار و از ظرفیت آنها برای مردم و از ظرفیت خود برای این نهادها به منظور خدمت به مردم استفاده خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=6697

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.