• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

تامین پایدار گاز در فصل زمستان با جدیت دنبال می‌شود

  • 11 شهریور 1400 - 20:37
تامین پایدار گاز در فصل زمستان با جدیت دنبال می‌شود

به گزارش مهر، جواد اوجی عصر پنجشنبه در حاشیه سفر به عسلویه اظهار داشت: پارس جنوبی نقش بسیار مهمی در تأمین نیازهای کشور در حوزه انرژی دارد.

وی با اشاره به تأمین ۷۰ درصد از گاز کشور در پارس جنوبی خاطرنشان کرد: منطقه پارس جنوبی یکی از قطب‌های کشور در زمینه تأمین انرژی مورد نیاز محسوب می‌شود.

وزیر نفت از حضور در عسلویه برای بازدید از طرح‌های پارس جنوبی خبر داد و بیان کرد: در این سفر بازدیدهایی از صنایع مستقر در این منطقه خواهیم داشت و از نزدیک روند فعالیت‌ها در این منطقه دنبال می‌شود.

وی بررسی دقیق وضعیت و برنامه‌ریزی در پارس جنوبی را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب، از نظر تأمین سوخت، زمستانی بدون چالش را پشت سر بگذاریم.

اوجی که عصر پنجشنبه به عسلویه سفر کرده است، در اولین برنامه کاری خود با حضور در مقبره الشهدا منطقه ویژه پارس نسبت به دو شهید گمنام والامقام ادای احترام کرد و به قرائت فاتحه پرداخت.

وزیر نفت را در این سفر حسن منتظر تربتی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و بهزاد محمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، همراهی می‌کنند.

بازدید از پروژه‌ها و تأسیسات گازی و نفتی در پارس جنوبی و همچنین سکوهای نفتی در محدوده استان بوشهر و نشست با مدیران صنایع نفت، گاز و پتروشیمی از برنامه‌های اوجی است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=4268

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.