• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

تارتار: می‌توانستیم برابر استقلال به برتری برسیم

  • 24 بهمن 1400 - 21:36
تارتار: می‌توانستیم برابر استقلال به برتری برسیم

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار بعد از شکست یک بر صفر تیمش برابر استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران در نشست خبری اظهار کرد: بازی زیبایی بود و دو تیم فوتبال هجومی به نمایش گذاشتند و کمترین حق ما گرفتن مساوی بود. بعد از گلی که خوردیم، مالک توپ و میدان بودیم و می‌تواستیم به گل برسیم اما کم شانس و کم تجربه بودیم. مسئولیت باخت با من است. ما در هر دو نیمه  بازی خوب کار کردیم و بازی تحت کنترل ما بود. در نیمه دوم غافلگیر شدیم و گل خوردیم.

وی افزود: کار می‌کنیم تا بازیکان ما از فرصت‌ها بهتر استفاده کنند. به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم چون ما را به آینده امیدوار کردند. ان‌شاالله در آینده امتیازات لازم را به دست بیاوریم.

او همچنین گفت: بازی که امروز به نمایش گذاشتند ما را به آینده امیدوار کرد. تغییراتی داشتیم و امروز برابر تیم صدرنشین بازی خوبی انجام دادیم و حتی می‌توانسیتم برنده بازی باشیم. آمار می‌گوید ما بهتر از استقلال بودیم. به تیر دروازه هم زدیم.

تارتار تصریح کرد: نه تنها ما  بلکه تیم‌های دیگر هم نمی‌توانستند ستاره‌ها را جذب کنند. چون جذب ستاره‌ها بودجه زیادی می‌خواهد. بودجه ما طوری است که باید بازیکنان خوب و  آینده دار جذب کنیم. البته مدیرعامل جدید در کارخانه ما را  را آینده امیدوار می‌کند. مطمئن هستم با حضور او ذوب‌آهن امسال شرایط خوبی را تجربه می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن همچنین گفت: داور بازی امروز مشکل نداشت و تاثیرگذار نبود اما کمک داور بازی یک صحنه آفساید را اعلام نکرد و صحنه عجیبی برای من بود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=16501

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.