• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

تاثیر حادثه سقوط بالگرد بر مجامع/ انتخابات ۶ فدراسیون لغو می‌شود؟

  • 06 اسفند 1401 - 12:54
تاثیر حادثه سقوط بالگرد بر مجامع/ انتخابات ۶ فدراسیون لغو می‌شود؟

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال حادثه سقوط بالگرد حامل حمید سجادی و همراهانش که منجر به درگذشت مشاور وزیر ورزش و همچنین آسیب دیدگی شدید خودِ وزیر و مدیران و دیگر همراهان وی شد، برخی از نیروهای وزارت ورزش برای پیگیری وضعیت این افراد و انجام اقدامات لازم برای تسریع روند درمان آنها در تهران و کرمان بسیج شده اند.
همین مسئله ابهاماتی را در مورد برگزاری سروقت مجمع انتخاباتی فدراسیون‌ها ایجاد کرده است به خصوص که در پی حادثه رخ داده، برخی نشست‌های خبری و رقابت‌های از پیش تعیین شده مانند مسابقات مقدماتی قهرمانی بانوان کشور لغو شد.
طبق آنچه وزارت ورزش پیش از این اعلام کرده بود، به دنبال مجمع برگزار شده برای فدراسیون‌های شمشیربازی، دوچرخه سواری و قایقرانی باید مجمع ۶ فدراسیون دیگر هم تا پایان سال برگزار شد که اولین آنها مربوط به هندبال می شو که برای ۱۰ اسفندماه پیش بینی شده است. در ادامه هم برگزاری انتخابات هاکی (۱۴ اسفندماه)، وزنه برداری (۱۵ اسفندماه)، کاراته (۱۶ اسفندماه)، ناشنوایان (۲۳ اسفندماه) و ژیمناستیک (۲۴ اسفندماه) در برنامه است البته اگر شرایط فعلی منجر به لغو آنها نشود.
آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در گفتگو با خبرنگار مهر در این زمینه گفت: در این شرایط خاص و بحرانی، تصمیم گیری در مورد برنامه نیازمند تفکر و تدبیر است نه اینکه به صورت هیجانی و احساسی تصمیمی گرفته شود آنهم در مورد موضوع مهمی مانند انتخابات فدراسیون‌ها که تکلیف چهار سال آینده فدراسیون‌ها در گرو آنها است.
وی ادامه داد: معقول آن است که به جای تصمیم گیری در لحظه، منتظر بمانیم تا شرایط به وضعیت پایدار و با ثباتی برسد سپس تصمیم گیری لازم صورت بگیرد. طبق برنامه اولین انتخاباتی که در پیش داریم برای ۱۰ اسفندماه است. یعنی هنوز زمان داریم و نیاز نیست با عجله تصمیم گیری شود.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در عین حال تاکید کرد: فعلاً برنامه‌ای برای لغو انتخابات فدراسیون‌ها نداریم اما با این حال بعد از پایدار شدن شرایط تصمیم نهایی اتخاذ می‌شود. در حال حاضر بنده همراه معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، مدیرکل حقوقی و رئیس مرکز فناوری اطلاعات در کرمان پیگیر وضعیت آسیب دیدگی سه مدیرکل تهران، آذربایجان شرقی و کرمان هستیم.
فرهادیان تصریح کرد: حادثه سقوط بالگرد حادثه ناگواری بود که به خاطر آن یکی از همکاران خوب مان در وزارت ورزش را از دست دادیم. شخص وزیر هم دچار عارضه شده است. مدیران کل هم هر یک در بیمارستان بستری و روند درمان شأن ادامه دارد. دیگر افراد حاضر در این حادثه هم مصدومیت‌هایی پیدا کرده اند. فعلاً اولویت رسیدگی به وضعیت این عزیزان است اما درعین حال تلاش داریم دیگر برنامه‌ها هم سروقت اجرا شوند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=39174

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.