• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

تأکید رئیس جمهور بر احقاق حقوق کارگران/ دیدار با عشایر

  • 09 مهر 1400 - 13:39
تأکید رئیس جمهور بر احقاق حقوق کارگران/ دیدار با عشایر

خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها: صبح جمعه پنجمین سفر حجت الاسلام ابراهیم رئیسی به استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی، حضور در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد و دیدارهای کوتاه و چهره به چهره آغاز شد.

رئیس در بدو ورود به استان، در فرودگاه یاسوج گفت: مصوبات لازم برای رفع نیازمندی‌های این استان اتخاذ می‌شود و امیدواریم با همکاری نیروهای متخصص این استان و مسئولان، مشکلات استان را برطرف کنیم.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی افزود: قبل از سفر، مشکلات، نیازها و گزارش‌های لازم در خصوص استان را دوستان ارائه دادند و استاندار هم جمع بندی‌های لازم را در حوزه کشاورزی، نفت و گاز و گردشگری و سایر توانمندیهای این استان، در جلسه دولت ارائه دادند.

وی بیان داشت: برای بنده و همکارانم افتخار است که در خدمت مردم ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد باشم.

چارچوبی برای احقاق حقوق کارگران در کشور ایجاد می‌شود

رئیس جمهور پیش از ظهر جمعه و در حاشیه بازدید از سد تنگسرخ بویراحمد گفت: به دنبال ایجاد چارچوبی خواهیم بود تا حقی از هیچ کارگری در هیچ نقطه‌ای از کشور ضایع نشود.

وی افزود: در خصوص کارگران سد تنگ سرخ نیز به مسئولان تذکر می‌دهم و تأکید می‌کنم که اجازه ندهند هیچ حقی از شما کارگران عزیز ضایع شود.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه سد تنگ سرخ، ۱۰ سال از زمان پیش‌بینی شده عقب است، گفت: بهره‌برداری سریع‌تر از این سد می‌توانست منافع زیادی را نصیب مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و حتی بخش‌های شمالی استان فارس کند.

تأکید رئیس جمهور بر احقاق حقوق کارگران/ دیدار با عشایر

دیدار با عشایر منطقه گرگو در بویراحمد

عشایر کهگیلویه و بویراحمد عمده‌ترین تولیدکنندگان گوشت در کهگیلویه و بویراحمد هستند که این روزها با خشکسالی و دیگر مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند و چندی پیش انتشار گزارشی در خبرگزاری مهر از مشکلات عشایر در این منطقه واکنش‌های بسیاری را به مشکلات عشایر در پی داشت.

امروز نیز رئیس جمهور برای بازدید از این منطقه به دیدار عشایر رفت.

وی در این دیدار گفت:: عشایر همواره با جان، مال و هستی خود از انقلاب اسلامی حمایت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم نقش واسطه‌ها و دلالان در فروش صنایع دستی و محصولات غذایی عشایر حذف شود، گفت: در این صورت سود اصلی زحمات و تلاش‌های زنان و مردان کوچ‌نشین به عشایر بر می‌گردد.

رئیس جمهور افزود: عشایر همواره در عرصه‌های دفاع و حمایت از انقلاب، نظام اسلامی و آرمان‌ها و ارزش‌ها خوش درخشیده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، وزرای نفت، تعاون، جهاد کشاورزی، صمت و نیرو در این سفر رئیس جمهور را همراهی و ضمن بازدید از طرح‌هایی، در مورد رفع مشکلات و بهبود شرایط صحبت کردند.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=7701

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.