• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

بی‌اطلاعی گزینه سرمربیگری کشتی آزاد از تصمیم فدراسیون

  • 25 مرداد 1400 - 8:46
بی‌اطلاعی گزینه سرمربیگری کشتی آزاد از تصمیم فدراسیون

به گزارش مهر، کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد ایران با توجه به نتایج کسب شده در بازی‌های المپیک توکیو، در معرض تغییر قرار دارد و حتی رئیس فدراسیون کشتی نیز در تازه‌ترین اظهاراتش به این موضوع اشاره کرده است.

به هر حال پرونده بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو در حالی برای کاروان کشتی ایران بسته شد که به اعتقاد مسئولان و اهالی کشتی، تیم ملی کشتی آزاد نتوانست انتظارات را برآورده کند و غلامرضا محمدی بیش از هر زمان دیگر در آستانه تغییر قرار گرفت.

فدراسیون کشتی نیز با توجه به زمان برگزاری رقابتهای جهانی ۲۰۲۱ نروژ فرصتی برای تعارف بیشتر با کسی را ندارد و تصمیم گرفته هر چه سریع‌تر سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد را از بین چند گزینه مورد نظر انتخاب کند. به طوری که علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی نیز چندی پیش در مورد شرایط انتخاب سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: «سرمربیگری تیم ملی یک سری شاخصه‌ها دارد و اگر قرار باشد انتخابی صورت گیرد، باید مواردی همچون ایجاد نظم و انضباط اردویی، مدیریت بحران و تصمیم گیری در شرایط سخت و … را در نظر بگیریم. مربیگری با قهرمانی متفاوت است و باید کار را از رده‌های پایین شروع کنید و به بالا بیایید. به نظر من مجید ترکان، علیرضا رضایی، غلامرضا محمدی، محسن کاوه و پژمان درستکار سرمایه‌های مربیگری ما هستند.»

همانطور که رئیس فدراسیون کشتی اعلام کرد، یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد علیرضا رضایی نایب قهرمان المپیک و مدیر و مربی اسبق تیم ملی بود که گویا وی اصلاً اطلاعی از تصمیم فدراسیون نداشته و معتقد است هنوز هیچ صحبت رسمی با وی انجام نشده است.

آنچه مسلم است رئیس فدراسیون کشتی پس از جلسه‌ای که با غلامرضا محمدی داشته آب پاکی را هم روی دست او ریخته و حالا در آستانه معرفی سرمربی جدید است. کسی که باید به زودی در رقابتهای جهانی ۲۰۲۱ نروژ در رأس امور تیم ملی کشتی آزاد قرار گیرد تا شاید بتواند کمی از ناکامی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را جبران کند.

به گزارش مهر، طبق برنامه اتحادیه جهانی کشتی، رقابت‌های قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی جهان طی روزهای ۱۰ تا ۱۸ مهرماه در شهر اسلو کشور نروژ برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=2391

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.