• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

بیمارستان های دولتی پناهگاه مردم هستند/افزایش مراجعات در تعطیلات

  • 03 فروردین 1402 - 13:30
بیمارستان های دولتی پناهگاه مردم هستند/افزایش مراجعات در تعطیلات

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا اولیایی منش، با اشاره به اینکه مجتمع بیمارستانی امیراعلم و بیمارستان سینا دو مرکز درمانی اصلی و مرجع دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند، گفت: با توجه به اینکه مجتمع بیمارستانی امیراعلم سانتر ENT و بیمارستان سینا سانتر تروما هستند، مراجعه زیادی به این دو بیمارستان می‌شود.

وی افزود: مسئولان، متخصصان، پزشکان و پرستاران در روزهای تعطیل نوروز با همه توان خودشان خدمت‌رسانی می‌کنند و مردم نیز به نسبت از خدمات ارائه شده راضی و بخش‌های پاراکلینیکی فعال هستند.

اولیایی منش، میزان مراجعات به این دو بیمارستان را در روزهای تعطیل فراتر از تصور خود عنوان کرد و گفت: روزانه حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ بیمار به امیراعلم مراجعه می‌کنند و در بیمارستان سینا به بیش از ۱۰۰ بیمار مشکوک به تروما خدمت رسانی می‌شود و در شرایطی که بیشتر مراکز بخش خصوصی بسته هستند، به نوعی بار زیادی را از دوش مردم بر می‌دارند که فعالیت آنان در روزهای تعطیل و بازگرداندن آرامش خاطر به بیماران و خانواده‌هایشان جای قدردانی دارد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به موقعیت این دو بیمارستان در مناطق جنوبی شهر، افزود: بیمارستان‌های دولتی پناهگاه مردم هستند و خدمت به مردم در این مراکز ارزش والایی دارد.

اولیایی منش گفت: نواقصی هم که در این بازدیدها مشاهده کردیم به رئیس، سرپرستار و مسئول اورژانس تذکر دادیم تا معطلی مردم کمتر شود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=39982

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.