• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

بیتا جواهری: حقم طلا المپیک بود

  • 14 اردیبهشت 1401 - 12:45
بیتا جواهری: حقم طلا المپیک بود

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به برزیل، بیتا جواهری پس از کسب مدال نقره المپیک در رشته کومیته انفرادی زنان بازی‌های المپیک ناشنوایان در برزیل گفت: به نظر من سطح مسابقات در وزن مثبت ۶۸ کیلوگرم بالا نبود و برای کسب مدال طلا نیز هیچ استرسی نداشتم. من برای کسب طلا در المپیک حاضر شده بودم اما به ویدئوچک باختم.

او در پاسخ به این پرسش که چقدر از عملکردش در این مسابقات راضی بود، اظهار کرد: من از عملکرد خودم بسیار راضی بودم و معتقدم مدال نقره‌ام تا حد طلا برای من ارزشمند است.

جواهری درباره این پرسش که قصد خداحافظی از این رشته را دارد یا نه، افزود: یکسال است که ازدواج کرده‌ام و در طی این مدت حتی به مدت یک ماه در کنار همسرم نبودم. دوست دارم بعد از این بیشتر به زندگی شخصی خود بپردازم تا به ورزش حرفه‌ای.

زینب حسن‌پور نیز پس از کسب مدال نقره کومیته انفرادی در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم اظهار کرد: دوست داشتم در این بازی‌ها طلا بگیرم اما تمرکز کافی برای کسب طلا نداشتم.

او گفت: معتقدم برای کسب طلا باید تمرین بیشتری انجام می‌دادم؛ در حالی که تنها با هشت ماه تمرین در این رویداد مهم حضور پیدا کردم و از تمرکز کافی برخوردار نبودم.

این بانوی کاراته‌کای ناشنوا در پایان افزود: برای موفقیت در آینده باید تلاش بیشتری داشته باشم تا در المپیک آینده به مدال طلا دست پیدا کنم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=21119

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.